Sta Mysty radi u 4 sata ujutru?

Ne, ne igram onu prokletu igricu na fejsbuku zbog koje sam dodala jedno 30-ak prijatelja koji su isto tako kao i ja narkomani pa je konzumiraju. Sa njom sam zavrsila, za sada. Jurim krvopiju. Zar sam toliki baksuz da mi uleti u sobu? A uopste ih nema ove godine.  Jos sam je pustila dok sam zamadjijana kompom, nek grize, i ona je gladna, neka rucka dok ne legnem na spavanje, samo da mi ne zapeva na uvce. Zivu me pojede! Ostavila je pecat gde god je stigla. Das joj malo, ona hoce sve!  A, sta ona zna, insekt jedan glupi, samo zna da oseca glad sada. Pa znas kako, i ja sam gladna ali cekacu ujutru dorucak. Za svaki slucaj pokrila sam glavu, da me ne iznenadi. Al probija Sunce ti! 😀 Krvopija jedna. Jos joj nije krivo da me muci ovako mrtvu da je jurim po sobi. I mashim i mashim a tako slatko mi se nacrta na svetlu povrsinu, tacnije na ljubicanstveni zid. 😛 Na kraju sam je okrznula dovoljno da ostane par kapi na zidu i ostatak na svesci (pa ne znam gde mi je pecaljka).

I sta sad da kazem, dobro jutro ili laku noc?

6 thoughts on “Sta Mysty radi u 4 sata ujutru?

  1. Poznata situacija… Nema ih toliko ove godine, ali ja imam neku svoju opterećenost da se zaštitim od insekata pa sam mrežu za komarce postavio na veliki prozor (do sada je mreža bila na malom prozoru)… Ipak, nadje se neki, mreža nije dovoljno lepo postavljena pa se provuku… Dogodine ću staviti onu sa čičak trakom… Ništa ne mrzim koliko mrzim insekte 🙂 A imam i razlog, budući da u godini kada ih najmanje ima, mene ipak nadju verovatno svi okolni komarci koji postoje…

    Sviđa mi se

Ostavite odgovor

