Ide jedan na brzaka

Gde steeeeeeeeeee? 😀

Jos uvek se pronalazim u ovom divnom blogovanju, nemojte mi zameriti, vise paznje posvecujem citanju postova nego pisanju. A hvala Bogu imam sta da procitam, tako da i zaboravim da imam svoj blog. 😀
Promenila sam temu, malo da se ponovim. 😀 I koliko poznajem sebe, menjacu je sigurno jos par puta. :/ dok ne nadjem onu praaaaaaavu 😀 ako postoji 😛
Paaaaaaaa… sta ima novo? 😀 Znam samo da me jako nervira ovo vreme, cas sparno, cas vrelo, cas hladno, cas kisa cas Sunce… :/ Nikako Sunce da me uhvati, i bas imam problem sa njim. Zato me Mesec hoce, zamenila dan za noc, te zurka tamo, te zurka ovamo, a ja jadna pa mi sve lose. 😀
Nego, htedoh reci koliko obozavam ovako da se iskljucim na netu, da „rifresujem“ sve otvorene strane znajuci da se nista posebno nije promenilo (da, mislim na prokleti fejsbuk) i slusam domaci radio i sve one prelepe pop rok pesme osamdesetih. Definitivno najlepsa muzika.

5 thoughts on “Ide jedan na brzaka

  1. Ljubičanstvena varljivo leto je pred nama.I sledeće nedelje će se smenjivati kišni i sunčani dani.Ova trenutna tema ti uopšte nije loša,ali menjaj pa vidi koja ti najviše odgovara.Znaš kako je kažem za blogovanje-JEDNOM BLOGER,ZAUVEK BLOGER.Mnogi od blogera su trenutno na godišnjim odmorima,čekaj da se vrate, pa tada nećeš moći da postigneš da pročitaš sve što je zanimljivo u jednom danu 🙂

    Pop muzika-melem za dušu pozdrav od Nenada 😉

    Sviđa mi se

  2. Slična situacija… Naravno, koristim samo besplatne teme, ne bi mi palo na pamet da plaćam teme za jedan „neprofitni“ blog 🙂 Malo, modifikacije i podesi se pre ili kasnije kako kome odgovara… Inače, primetio sam da mi se ni teme koje se plaćaju nešto naročito ne dopadaju… Možda radi podsvest 🙂 Ipak, primetio sam kod sebe da kad god podesim temu svog bloga drugačije, da bilo šta drugačije izgleda ili promenim bitnije neka podešavanja imam isti osećaj kao da sam završio neko veće spremanje u sobi ili napravio novi razmešta 🙂 Lud sam, verovatno :)) Ipak, lepo je imati hobi, a jako mi je žao i što blogove ne piše neki veći broj ljudi… Što se fejsbuka tiče, ako pod promenama misliš na novi čet, slažem se… Novi čet mrzim jer je totalno nefunkcionalan… Moja sestra je instalirala neku aplikaciju koja vraća nešto nalik starom četu, ali zbog te aplikacije upravo nisam u stanju ni da koristim čet u najvećem delu vremena jer zapucava… Inače bude i na WordPress-u promena, ali mi one uvek ispadnu pozitivne… Izvini na komentaru dužine kraćeg posta, kad nešto imam da kažem jednostavno udavim :)) poz

    Sviđa mi se

Ostavite odgovor

