Zato sto nemam sta da kazem

 

 

Razmishljala sam prilicno dugo o tome da otvorim svoj blog. A onda sam se zapitala, o cemu bih mogla pisati? O sebi? Njah, to je tako narcisoidno, ali da, zelim da pisem o sebi, jer bi piskaranje o drustveni problemima recimo, izazvalo u meni burne emocije pracene najsocnijim psovkama. Svakako, kad me neka tema bude dovoljno pokrenula, da prosto pozelim da je opsujem na svom blogu, to cu zasigurno uraditi. Zelim da ostanem anonimna ali to je izgleda prosto nemoguce, jer je dovoljno jednoj osobi proslediti ovaj link, da bi za njega saznala druga osoba itd… Ovom prilikom specijalan pozdrav za tih par osoba koje me znaju licno. 🙂

 

Mozda ustvari i nemam sta da kazem, nemam sta da otkucam, sto bi Vas zanimalo, ali evo me, moze mi se. 😀 Kao sto se moze svakoj budali da otvori profil na youTube-u i postavlja tudje blamove. Mada se nadju i oni pametni, koji kritikuju sve moguce promashaje, ti tzv. “hejteri” koji uvek imaju pravo. Steta samo, sto ti hejteri, samo to i znaju, da “bacaju hejt” ali time nista ne menjaju. Eto, ja sad bacam hejt na hejtere, iako volim da hejtujem, moze biti zabavno. 😀 Dakle, poenta je, svako nadje sebi neku zanimaciju, pa eto i ja, izmedju ostalog i ovo.

 

9 thoughts on “Zato sto nemam sta da kazem

  1. Uspavana se probudila? 😀 Dobro jutro tičice :mrgreen: Kakva je ovo fotkica sa znakom pitanjceta? 😀 Ti?? Što se tiče pisanja na blogu, pazi moje kontanje- NE POSTOJI NA CELOM SVETU STVAR KOJA NIJE OPISANA,O KOJOJ NIJE GOVORENO, tako da nemoj da se opterećuješ sa originalnošću. Samo piši iz srca, i sve će biti COOL 😉 😀

    Sviđa mi se

Ostavite odgovor

