Bacim pogled na kalendar i imam šta da vidim…

Čoveče!!!!!! Kako vreme leti, ovo je neverovatno! Ne mogu ni da se okrenem kako treba, dani su mi pobegli! Kako, šta, zašto, nemam pojma! Samo postaneš svestan da si sad u jednom danu, koji prolazi. A kad vidiš dane koji su iza, da ne poveruješ, i ne znaš kad su pre prošli. Imam utisak kao da samo stignem da trepnem kad ono eto ti ga novi dan. A o noćima da ne pričam, one tek prolete, traju čitavih par piva. Svratim danas do bloga i skontam da nisam kuckala ništa nedelju dana, a taman sam htela da postanem vrednica. Najlepše je kada imaš toliko planova, i onda ih sve razvlaciš, danima, noćima, nedeljama i posle se pitaš šta si radio za to vreme. Kad me pitaju „šta ima?” nema ništa, niti ja više ne znam šta ima. Bitno je da te vreme ne pita, niti ga interesuje kako ceš ga potrošiti. Ono je tu sada, biće tu i kasnije, do nekog trenutka, kada te bude spičilo u glavu i pitalo, šta si radila sa mnom do sada? Aha, Mysty, pa se ti igraj i dalje. Skoro me je drug pitao, koji je moj cilj u životu. A ja mu rekoh, je l moze odgovor da bude da nemam cilj? Da živim sada, kako je – tako je, biće, a i to ce proći, a kako ce proći, videćemo. Sada sam tu, ako sam srećna, super, ako nisam, mora da postoji razlog. Ako imam plan koji mogu odložiti za sutra da ga ostavim za prekosutra, suuuuper i posle ću se pitati.

7 thoughts on “Bacim pogled na kalendar i imam šta da vidim…

  1. Jest vreme prolazi ko ludo …jbg , znam po tome da od septembra imam prefiks 3 sto se tice godina a to mi se ni malo ne svidja, a taj datum mi je bio toliko daleko…tako da jbg:)

    Sviđa mi se

  2. U jednoj knjizi sam napisao…

    UMIRI SE ČOVEČE!

    Metak,
    munja,
    misao,
    pogled,
    svetlo,
    zvuk …

    Prolaze kroz mene dani,
    brzo,
    kao da ih veže samo zvuk budilnika.

    Stani!
    Stoj!
    Govorim sebi.
    Bolji si nego pre.
    Ali ipak.
    Oseti više.

    Oslobodi radost.
    Uživaj trenutke.

    Ne dozvoli
    da te anđeli patnjom
    potsete na njih.

    Sviđa mi se

  3. Leti, leti nego kako. Već sutra si starija za jedan dan, i tako iz dana u dan. Nama ljudima se sve zasniva na čekanju, čekaš da kreneš u školu , čekaš da završiš školu, čekaš da se zaposliš, a jedno od najgorih čekanja je kada u Crnoj Gori čekaš konobara da ti donese piće :mrgreen: ,pa onda čekaš drugu, treću, petu,desetu turu, i čekaš da te drugari iznesu iz kafane 😆

    Sad malo ozbiljno, šalu na stranu. Vreme NIKOG NE ČEKA, ono je dragoceno. Što možeš danas, uradi danas, da bi sutra mogla da uradiš još više i da imaš više. Slušaj Nešketa, radi kako hoćeš 😉

    Sviđa mi se

Ostavite odgovor

