Мислим се, мислим…о мислима, мислим.

Јако је интересантно на шта је човек спреман да усмери и троши своју енергију.  Сасвим је сигурно да је несебично даје а да тога није ни свестан, а ако је и свестан, да ли је спреман да прекине тај ток мисли, јер све прво крене одатле; или од наше свести или несвести. Колико успешно мењате ток мисли, усмеравате их ка нечему што мислите да исправније од онога у чему сте тренутно? Да ли Вам то успева? Примарно је увек оно што нам је тренутно у глави. Кад се фокусирамо на нешто довољно, да нам то на крају одузме не само време већ и нерве, сан…да ли је то позитивно или негативно? Ако сте мазохиста, свакако позитивно. Ако почне превише да вас боли, није добро. Колико пута дневно затрпате главу гомилом информација које су јако важне само вама? Да ли успевате првенствено да их разјасните, саберете и схватите? Да ли сте способни да контролишете своје мисли и управљате њима како желите?

А осећања? Ускладити мисли и осећања? Повезати их у једну целину а да притом не осећаш притисак или темпирану бомбу у себи? Испричах Вам у неком свом првом представљању до чега ме је довео неки мој трип апатије и игнорисања свега битног. Није ми се свидело, нити сам то ја. Свакако ми се не свиђа бол. Не свиђа ми се ни све што иде уз бол. Бол је знак да нешто није уреду. Мислим и на бол у сваком органу и на оно невидљиво што зовемо душа. Да ли усклађивањем мисли и осећања можемо препознати, осетити и избећи бол? Да се вратим на енергију, дакле, оно на шта усмеравам своју енергију, мисли, осећања, то је у том тренутку примарно у мојој глави. Колико пута се усмерим ка нечему што може да ми донесе зло у виду губитка сна, живаца, суза, времена. Када је време да схватим да то није добро за мене и решим нешто да променим? Рецимо, да не мислим о томе? Или да се суочим са тим? Гурање проблема под тепих не решава проблем, али ћу лако заменити тај проблем неким новим, за почетак су ми довољне мисли. Да, треба обратити пажњу како се опходимо првенствено према себи и према себи у другима. Али то је друга тема, сасвим сам сигурна, иако не знам тачно која је тренутна тема, само имам ону инспирацију кад засија Месец а сан побегне негде. И да, то је то. 😀 Мислите о томе.

5 thoughts on “Мислим се, мислим…о мислима, мислим.

Ostavite odgovor

