Твит твит, твит твит, смс.

Иако сам мислила о томе да још раније напишем и објавим овај пост, моја дивна сека ме је додатно инспирисала својом објавом  у којој је објаснила неке ствари 😉 оооооо да. Уживајте!

Него, заиста дуго сам размишљала да отворим профил на твитеру, иако мени те друштвене мреже јако добро иду, волим интернет, волим да куцкам, волим ту савремену дрогу (једну од јачих дрога свакако) шта ћеш… Мислим, само ми је још он фалио, па да се стварно не скидам са интернета. Заинтригирала ме је и чињеница да је твитер популаран јако као и фејс и да је јако користан (тако сам бар чула), тамо се информације шире као пожар и на твитеру све сазнаш први. Наравно, твитераши важе за јако утицајне, интелигентне персоне, пуне мудрости које исказују кроз свој омиљени сарказам. Заиста звучи сјајно.  Као нека бајка! И онда се појавиш тамо, „запратиш“ неке од њих, што популарне што оне са мање следбеника али исто интересантне и онда схватиш да је та њихова бајка само лепо упакована илузија и не тако сјајна, јеби га, ништа није савршено.

Намерно нисам обратила пажњу на познате фаце које више користе твитер него фејс као средство комуницирања са фановима, јер су досадни, шта паметно од њих могу да прочитам? Мада запратила сам неке, оне активније, чисто да буде шарено. Обратила сам пажњу на ликове који ми могу бити интересантни.  Јесу ми били интересантни јер просипају неке своје форе и фазоне, насмеју ме, то је о.к. Било је о.к док нисам схватила да је то поента целе приче. Фазони и форе! Евентуално дискутовање о ударним темама као што је, рецимо,  шта је учесница Срвајвера Ава овог пута лупила и остала жива и неоштећена. Или шта је Карлеуша обукла на наступу и да ли јој је извирила брадавица из корсета. Знате шта, такве небулозе ни на фејсу не могу пронаћи. Кад смо код фејса, свакодневно можете наћи пљување по њему, јер је тамо „нижа раса“ углавном празноглави, неквалитетни људи којима је лајк веома битан у свакодневном животу.

Мислим, није  да ту нема истине, али ако тако генерализујемо, сви твитераши јако пате за великим бројем следбеника који сваки њихов твит „фејвују и ритвитују“ а највећи губитак је неки од следбеника који их „отпрате“ а они се као направе кул и то им нимало није битно уз коментар „нисте битни, онај ко ме отпратио може да ми се сагне и да ми попуши кц, оно, ћао здравоо!“ Ја се извињавам што псујем, али какав си ти твитераш ако ти бар два твита не садрже једну од понуђених – кц, па, го, с**а? Немој то никако да избегнеш! О.к, схватила сам да су хејтери, али толики… Не мораш баш толико сочно да псујеш да би некога спустио. Немам ништа против псовања, али ово је грозно одвратно и претерано. Поготово што себе сматрају бистрим и паметним створењима и да, јако утицајним. Не мораш бити толико вулгаран осим ако ниси не знам колико бесан али имати прост твит тек онако… Разочарана сам, очекивала сам много више, признајем! Очекивала сам заиста корисне информације „из прве руке“ и конструктивне дискусије, па чак и неко пљување али на вишем нивоу ако је то могуће. Мада ми је другарица рекла да има разних титераша наравно, има нас разних као и на фејсу, као и свуда на нету и свуда ван нета. Зависи кога пратим, каже, али пратим око 168 твитераша за сада и углавном је иста прича код њих 150 рецимо. „Ко ме прати воли ме, а ко не – боли ме“ варијације на тему, ово ми је прво пало на памет.  Е сад, да похвалим и твитераше чије речи имају некаквог смисла а то су родбина, неки пријатељи са фејса и блогери. 😀 Евентуално неки твитераши које не познајем али су оставили позитиван утисак, и њих ћу да похвалим.

Да, још увек сам на твитеру, зато што немам паметнија посла.
5 thoughts on “Твит твит, твит твит, смс.

  1. Moram malo da se ne složim sa tobom, za promenu. Tviter je (još uvek) zajednica mnogo zanimljivijih i inteligentijih ljudi nego Fejsbuk.
    Prosta stvar: Ne pratiš prostake, i ne čitaš prostote… ima ih, nije da ih nema. Ali internet je dostupan svakoj budali, pa tako i Tviter.
    Ja profil imam od davne 2009. godine a imam samo 240 i kusur pratilaca, dakle – ne patim od skupljanja ljudi, kako si generalizovala 😛 A znam još dosta njih koji su dugo tu i nemaju na hiljade followera.
    E sad, ti koji su bzvz na tviteru, odmah da ti kažem da su to ljudi koji su zalutali sa Fejsa, to ti garantujem… ljudi koje ja pratim uglavnom tvituju pametno i često mi pružaju informacije iz prve ruke. Dakle, sve mi diraj – Tviter ne! 😛
    :*
    Preporučiću ti koga da pratiš pa ćeš se predomisliti 🙂

    Sviđa mi se

Ostavite odgovor

