Да сам ја ти…

Ти си испрограмиран, радиш механички.

Твој уцртани код за мене је ништа јер сам ја свесно биће, нисам програм.

Ја патим и мене боли, а тебе то уздиже и растеш као квасац, али то је бесмисао.

Твој је пут је тачка а то тачке б а моји су путеви галаксије у мени.

Тебе теши парче папира а мене светлост Сунца. 

Твоје енергетско поље је домен твог климања главом свом газди, моје се налази у пределу груди.

Твоја снага је једнака количини папира коју осетиш под рукама, моја је само у рукама. 

60788_10201452412653479_866319934_n

3 thoughts on “Да сам ја ти…

Ostavite odgovor

