Боље кратко а ефектно него дугачко а танко

Одакле вам идеја да дугачки блог постови садрже мудрости и знање? Ово се не односи на искључиво научне и истраживачке, филозофске текстове и сличне. Неке ствари се не могу објаснити тако просто, дечијим језиком рецимо.  Знам блог који има невероватно бомбастичнe текстoве  који би вас изули из нанула. Нажалост је затвореног типа, не за свачије оке тако да иако се осећам повлашћено у исто време ми је жао што не могу са вама да поделим такву посластицу са шлагом и јагодом на врху. Читам различите текстове који саветују на који начин дотерати свој блог како би се допао другима и привукао пажњу. Самим тим  (моје запажање) се намеће став да твој блог мора да има толико и толико прегледа дневно да би према тим неким критеријумима стекао  популарност и ти сад јуриш речи, изразе и фразе, јуриш теме, учиш нову стилску фигуру, можда копираш нечији стил, шта знам. То је супер, ако сматраш да си неки писац, да ти је циљ писање и можда да се допаднеш другима. Шта ако пишеш зато што ниси писац и није ти циљ да се допаднеш? Него ето, за себе, родбину, пријатеље (ако их натераш да прочитају) можда налети неко коме ће се допасти твој угао гледања на ствари, твоја природност, ненаметљивост. Мене лично привлаче енергијом којом зраче једноставни блогови који су своји, који се свиђају зато што дишу, не постављају себи границе, иду где хоће, колико хоће одлутају од себе и врате се себи када то желе а не када им се постављају услови. Не угњетавају себе ни друге, воле своје читаоце, лагано улазе у конверзацију, прихватају критике али не окрећу себи леђа. Таквима се враћам. Блогова је све више, да не кажем превише, има оваквих и онаквих, истина. Срећа, па свако нађе своју “публику” каква год да је. Ако ти се читалац врати сваки пут кад срче кафу, је л’ то твоја победа? Ако јесте, сјајно, настави, док имаш циљ.  Можда је ипак најслађе то бесциљно лутање кроз редове и откривање новог ходника својих одаја? Јбт, је л’ се ви одајете некад некоме? Онако, истински?

http://basistka.deviantart.com/art/Her-mirror-II-190735454
http://basistka.deviantart.com/art/Her-mirror-II-190735454
9 thoughts on “Боље кратко а ефектно него дугачко а танко

  1. Sta ako se sazna vise od dozvoljenog, tada nema potrebe za necim novim? Jel?! E pa prijatelji moji nije ovo svakodnevnica Azetica Mracnog Anje tek tako napisana a opet sve na svome mestu stoji i jednako se broji. Razmislite! Dobro razmislite!
    p.s. Nema vremena tamo gde ga nije ni bilo a tek onda shvatis ko ti je seo u krilo!

    Sviđa mi se

    1. Занимљива опсервација нотног записа, изненађујуће поучно! Шта мислиш да након свега тога кривицу прошлог времена свалимо на камелеона?

      Sviđa mi se

  2. Dobro došla Ljubičanstvena! I ja sam pristalica kratkih postova, ili, ako baš ne može da se opiše dogadjaj ukratko, podeliti ga u dva dela. Tako sam ja radila. Zaista nemam volju da čitam dugačke postove.
    Zašto se uopšte piše blog ako će biti zatvoren, odnosno, primaće samo one koji mu se svide? Glupost, bar ja tako mislim.
    Pišem za svoju dušu, o čemu ja hoću a hoću o svemu što doživim, o čemu razmišljam a mogu i da psujem, koliko mi je volja. 😀
    To je moje i briga me!

    Sviđa mi se

    1. Dudaelixir – stvarno je pohvalno i diskutabilno 🙂 Nisam siguran zasto svaki pisac mora protagoniskinju glavnu da istakne i to bas na kraju?! Al eto kao sto kaze Frend Morfton: sekirom se ravnja travnjak a javno se priznaje tek kasnije! Ma GENIJE! Zauvek sam zahvalan, cak sam se i ozenio skriven od sveta!

      Sviđa mi se

    2. Хвала Дудо, добро дошла и ти на мој блог! 😀 (Да пређемо на ти?) Закључани блогови су сигурно некада били откључани, сигурно да постоји разлог зашто су у неком тренутку постали закључани. Можда је глупо, можда није, зависи како ко посматра.

      Sviđa mi se

Ostavite odgovor

