Добар дан желим!

Не знам шта ми би да натерам Вордпрес да ме љубазно моли једном недељно да обратим пажњу на своје објаве на блогу. Ваљда како бих стекла навику да се редовно дружим са Вама, другари… Ето га сад, дедлајн завриштао. Шта ћу, да Вам се јавим и пожалим иако је Сунце окупало моју собу, већ трећи пут ове године неки вирусић ме сатерао у ћошак и каже ми да ћутим и да се искључим. Таман се одлучим на неку акцију, ипак долази пријатно време после ове дуге и хладне зиме 😉 кад оно наиђем на црвено светло. Нема, нема да се креће. Избегавам да се кљукам лекићима, заправо их не пијем, осим кад БАШ морам, кад немам куд. Изгледа да ипак мора мора да се лек за имунитет, поред природног извора витамина, нормално.

Управо се спремам да Вас посетим појединачно, нашкрабали сте свашта ево поштанско сандуче ми се запалио. 😀

Уживајте у данашњем дану а и сутра и тако даље и ближе, нека Вам сваки дан буде дан Среће! 😉 

11 thoughts on “Добар дан желим!

Ostavite odgovor

