Изазов је изазов

И ево га, почело је. 20 минута пискарања онако успут, безвезе да не кажем. И да напоменем, испочетка, претходни текст сам обрисала зато што сам блесава и одустантна. Мислите да сам луда зато што сам се вратила баш сад кад је кренуо нови круг Вордпресових „челенџа“ који трају одређено време. Ко је луд тиме да се бави осим можда блогера који пишу на енглеском? Ево ја!!! Ако ништа друго. чисто због зезе. Верујте, већ је прошло носам минута. Не иде ми ово, не могу ја тако да пишем и не мислим о чему пишем. Па није то исто као кад причаш сам са собом, онда можеш да лупеташ свашта, ово ће ваљда неко и прочитати. Сад сам се сетила да сам себи а и осталима пожелела мање аутоцензуре ове године… Нема сад бежања, морам одржати реч… Заправо не морам, него хоћу, желим. Видите која промена енергије. чим сам променила став. Извињавам се што овако споро пишем, успут ђускам на столици  уз супер азонто песмицу, ево вам видео можда вам се допадне, чек сек…

Прошло је 13 минута веровали или не… Срамота ме, много сам спора… Ево црвеним се… Шта да радим кад сам таква а и опада ми концентрација, с обзиром да је прошла поноћ- 😛 Иначе, овај челенџ који управо прихватам је Writing 101, ако пратите.

:ђуск: :ђуск: :ђуск:

Остало ми је још 3 минута, желим да се захвалим великом броју мојих пратилаца, данас је стигао јубиларни педесети! 😉

Ко буде овај пост сматрао спамом – има право. ако одлучи да се одјави, разумећу. 😀

Љубим ве!

4 thoughts on “Изазов је изазов

Ostavite odgovor

