Обавештење које није толико важно

Драги пријатељи,

нисам блогер, не етикетирам себе, никада и нисам, ја сам оно што мислим да јесам и оно што мислите о мени.

Дакле, постоје две стране моје личности ако сам личност.

Да не лутам превише, оно што сам хтела да кажем је следеће –

Овај блог је отворен мени се чини давно, има мали број објава али оно што је битно је да су оне искрене и остаће такве, без цензуре, откривају моју чисту емоцију. Не желим популарност, никада је нисам желела, желим само да будем оно што јесам. Имам потребу да се изразим, баш као и свако биће на овој планети. Сматрам да је ово један од начина. Срећом, мој блог није популаран јер као што рекох не желим велику пажњу, прате га мени блиски људи ( када их натерам прангијом) и ви блогери које сматрам блиским, добро и још неки којима сам се хвалила безвезе па ми сада криво. 😉

У сваком случају ето сад сам решила да га учиним приватним. Ако желите да ме пратите, обавестите ме како бих вас додала у групу. Пошаљите ми поруку преко контакта или оставите овде коментар. Оставићу ову поруку „лепљивом“ неко време.

Тајновито је можда занимљиво. 😀

Хвала на (не)пажњи, љубим!

5 thoughts on “Обавештење које није толико важно

Ostavite odgovor

