Данко звани Рођа, кратко о њему

Био ми је рођендан. Дан рођења. Рођенданко. Последњих година му не придајем никакав значај јер године пролазе а ја „старим“ па се плашим да ми младост не побегне. Иако је старење део животног циклуса, и ево признајем, старим све време чак и док ово куцкам… Побеже ми мисао. Што сам старија све ми је теже да схватим зашто људи обележавају своје рођендане, мада јесте један од лепих капиталистичких празника. Прилика за окупљање, поклоне, дружење. У недостатку информација на фејсбљуксу, изабрани број мени драгих се сетио „мог дана“ а томе се радујем. Сваке године одбијам да обележавам тај мој дан али ме сваке године чека торта, честитања, пољупци и топлина. На крају дана схватим како сам утонула и ушушкала се  у сву ту љубав. Љубав мојих омиљених.

 

4 thoughts on “Данко звани Рођа, кратко о њему

  1. Čestitali smo… ovaj, su ti oni kojima je stalo do tebe. A za poklone će se vreme pobrinuti. 😉
    A proslavu… kad se bolje pogleda, nama je maltene svakog vikenda rođendan. 😀 B-) (ja ga ne slavim još od 16-te godine)

    Sviđa mi se

Ostavite odgovor

