Ništa nije slučajno

Što bi se reklo, ovo ide „lajv“! Drugari, osećam se kao da sam popila vitaminsku bombu inspiracije. Upravo tako. Šetkam malo kroz „reader“ i jako često sam raspoložena da otkrijem neki novi meni zanimljiv blog za čitanje. Do sada sam se orijentisala isključivo na predloge koje wordpress ističe u svom valjda već svima dobro poznatom vidžetu “you may also like“ i na taj način sam ukazala poverenje u drugare blogere koje pratim a za sada ih ima 104. Mislim se, ako se vama sviđaju, verovatno će i meni. Tako se moja lista i širila.

Međutim, danas sam za promenu koristila tagove (koristila sam ih i ranije ali rezultate koje su mi davali nisu bili zadovoljavajući) i prijatno se iznenadila. Volim kada „naletim“ (aman više sa tim navodnicima) na blogove koji zadobiju moje simpatije nakon jednog pročitanog teksta ili prelepe teme ili energijom kojom odišu. Ukucala sam tag (zamislite) #ljubav i evo osveženja. Klik za link.

I ne zato što volim Osvajače 😉

Podseća me na mene

Baš po mojoj meri

Mlada nada

art-artsy-break-color-Favim.com-1810030

Ostavite odgovor

