Ponedeljak je veseo

Palo mi danas da bih mogla da uvedem neku svežinu ovom svom domu i u isto vreme neku lepu naviku koju bih mogla da negujem. Ovih dana kako se menjala temperatura i stvarala uslove za širenje nekih dosadnih virusa, menjala se i moja energija i naravno da je neka dosada protrčala i kroz moj organizam. Srećom nisam imala puno obaveza, samo malo. 😉 Tako da, vikend mi je prošao fino i ušuškano. Onda dolazi taj ponedeljak, zeleno svetlo za stres. Pri ovoj pomisli osetim kako puštam lavinu nervoze da me obuzme, baš užas. Verujem da je i ostalima tako, na poslu, u školi ili na nekom drugom manje-više neprijatnom mestu. 😀

Na ovaj načim želim da sebi a i Vama barem malo obojim nedelju koja dolazi u neke prijatnije boje i uz afirmaciju da možemo sa lakoćom da obavimo sve zadatke.

Ponedeljak je zapravo veseo, označava neki novi početak. 😉

4 thoughts on “Ponedeljak je veseo

Ostavite odgovor

