GSP ili Gledaj Svoja Posla

Ali stvarno opomenem sebe kad me uhvati osećaj osuđivanja. Kažem, čekaj, ima svoje razloge. Svako ima svoje razloge za svoje postupke i zamisli kada bismo se bavili i išli okolo da tračarimo i ispravljamo krive drine. Da sam u koži te osobe i sa njenim mislima, verovatno bih isto postupila kao što ona postupa. Ali pošto nisam, onda se pravim pametna u rešavanju tuđih problema i bežeći od svojih… Mislim, klasika.

Ustvari, ja bih volela da ta osoba postupi onako kako meni odgovara. Onako kako se meni sviđa, ali ne postupa i onda primećujem da mi to smeta. I šta sad? Sad ja sebi dižem pritisak i podržavam neku ljutnju u sebi koja nema smisla jer time ništa pozitivno ne postižem. Bar ne u svojim osećanjima.

Između ostalog, šta tu osobu briga što meni ne odgovara njeno ponašanje i što ona ispoljava ponašanje koje nije po mojoj meri? Moram da naglasim, u ovom slučaju konkretno govorim o ponašanju osobe prema meni. E sad, ako mi već ne odgovara, što se ne okrenem i odem? Što ne zalupim vrata? Što ostajem tu i želim da je menjam? Zato što mi je stalo do tog odnosa ili zato što proradi sujeta? Može biti jedno, može biti drugo, može biti kombinacija. Može biti da volim da se nerviram, da volim da osećam bol, da sam navikla na njega. Može biti da se plašim promene ili odlažem nešto veliko. Da zatvorim ta vrata i otvorim druga.

https://www.facebook.com/sebeupoznaj
https://www.facebook.com/sebeupoznaj
2 thoughts on “GSP ili Gledaj Svoja Posla

Ostavite odgovor

