Kafa

Volim ukus kafe. Volim ukus nesa, espresa, domaće i sve moguće napitke na tu temu koje nude recimo u Coffeedream-u mestu koje mi je trenutno posebno drago, što zbog izbora pića, što zbog usluge i prijatnog osoblja, stvarno a i ambijenta. Kako znati da ste zavisnik? Evo ja znam da jesam jer primećujem da se svaki put stresiram kad shvatim da sam je popila. 😀
Kako me ta činjenica o poslednjem gutljaju kafe pomeri sa mesta i unese nervozu u krvotok zajedno sa kofeinom, nije mi jasno i nikada neće biti. Nije mi dosta, izgleda, uvek pomislim i pomirišem talog koji se ne cedi jer tako nije u mogućnosti, da mogu, pojela bih ga kašičicom. Da, uživam uz kafu i kompjuter. Obožavam. Toliko volim kafu ali kad popijem drugu, zajedno sa njom unesem toliku količinu nervoze i pospanosti u isto vreme. O.k, podiže se nivo stresa u organizmu ali mi nije jasno kako u isto vreme osećam pospanost. Zapravo, u prvih 15 minuta osećam pad pritiska i nakon toga “oživim”. Prošle godine, u martu čini mi se, oko mesec dana sam tako išla kroz život bez kafe, da osetim kako može da bude. Imala sam prvih nedelju dana jutarnje glavobolje, preživela. Po potrebi sam pila čaj ali ne često. Odolevala sam iskušenju kada se nađem sa društvom i bilo je klađenja kad ću popustiti, a meni bilo bitno da dokažem sebi da mogu da budem dosledna bar neko vreme. 😀 Pa čak i oko tako “beznačajne” stvari. Drago mi je što sam uspela, danas je opet pijem. Ha, ha, ha. Danas shvatam da mi je sasvim dovoljna jedna, jer od druge poblesavim bukvalno. Pogreši čovek, naravno pa i ja. 😉
Ne znam da li je potrebno isticati u čijem društvu najviše uživam da je pijem, ne bih nekoga da izostavim pa ih i neću pominjati ali da se zna da je to mama, sestre, tetka, baka, drugarice i svi dobri ljudi koji mi zaista prijaju. Kafa je čudo.

6 thoughts on “Kafa

Ostavite odgovor

