Fejsbuk i prijatelji, prijatelji i fejsbuk

Mnogo je lepo kad ustaneš na vreme, popiješ kaficu u miru, popričaš sa porodicom, isplaniraš dan. Mnogo je lepo kad ti je jedina briga u tom danu koju boju laka staviti na nokte. Mnogo je lepo kad se svaki dan zahvališ. Imala sam čak vremena da sredim malo svoju listu prijatelja na fejsu.

Nešto razmišljam, shvatam svoj fejsbuk profil veoma lično.  Većina ljudi koristi ovu društvenu mrežu kako bi uzdigli svoju ličnost na viši nivo. Kao, da deluju mnogo pametniji, lepši, uspešniji, pošteniji i tako dalje i tako bliže. Ne kažem, volim i ja da delujem pametno, s tim što zaista mislim da jesam u neku ruku. Možda se neki sa mnom ne bi složili ali šta da se radi. 😉 Imala sam ranije mnogo prijatelja, dosta njih dodala zbog igrica, i onda sam na kraju shvatila da mi je pametnije da otvorim profil samo za igrice. Bravoo! Vremenom se moja lista prijatelja smanjivala, već sam spominjala crnu listu al to je druga priča, to su bila ozbiljna prijateljstva.

Ovde sada govorim o onim prijateljima koji kada ti se pojave na tajmlajnu ili se zapitaš – Ko je ovo?? – ili pomisliš – Jaoo vidi ovog smarača.

I onda ja upitah sebe, doduše više puta al ovog puta onako za ozbiljno – A šta će ti? –  i stvarno, šta če mi ? Niti mene zanima šta oni rade u svom životu, koje slike kače itd, niti njih zanimam ja. Niti ćemo popiti kafu nekada. Pitanje je da li se javljamo jedni drugima na ulici. To su oni prijatelji, vidim ih jednom  u životu ili par puta pa kao dodamo se na fejsu. Ili prijatelji prijatelja pa njihovi prijatelji. Mada računam i one iz kraja, iz škole, iz viđenja sa kojima sam se nekada družila ili nikada.

U svakom slučaju reših se i dadoh sebi oduška da maknem one koji me ne prvu loptu smaraju, ili su mi nezanimljivi ili zaista ne znam šta će mi. A znam da ljudi uglavnom imaju dosta takvih prijatelja, što ih čuvaju na svom tajmlajnu, ne znam. Ustvari, mogu da predpostavim, evo šta meni prolazi kroz glavu – jao  šta ako se sretnemo pa me pita, jao glupo mi je pa ništa loše mi nije uradio/la da ga tek tako obrišem… Ono što zabrinjava – da, ljudi zaista misle o tome i da, ljudi se stvarno ljute i ostaju zbunjeni. A sa druge strane, koga brigaa? Šta, trend je imati što više prijatelja da bi skupio što više lajkova i komentara? Kod mene taj film nećeš gledati. Znam ljude, da ih ne imenujem sad 😛 koji po drugi put otvaraju nov profil jer na starom imaju gomilu nepoželjnih prijatelja. Crnjak je što ih ti isti prijatelji dodaju i na novom. Naravno, budu prihvaćeni jer, što da ne? 😀

U svakom slučaju probajte malo da brisnete pa ako vam se svidi, redovnije održavajte svoje prijatelje lepima. 😉

6 thoughts on “Fejsbuk i prijatelji, prijatelji i fejsbuk

Ostavite odgovor

