Predrasude i njihovo razbijanje

Južno od granice

преузимање

Ima godinu dana kako sam sa najboljom od svih (moja drugarica) pričala o našim klinačkim zabludama i kako su se one razbijale u paramparčad sa godinama. U nekim tinejdžerskim danima obe smo živele u ubeđenju da je neko ko sluša dobru muziku garantovano dobar i normalan. Onda smo imale veze sa takvima i shvatile da nikako ne odgovaraju nečemu što bi se smatralo dobrim ili normalnim.

Znam one koji slušaju Balaševića i nisu baš ništa naučili o ljubavi. Da postoji vremenska mašina otišla bih malo u prošlost da „sredim stvari“ tako da ih nikad ne upoznam.

Ja sam verovala da su ekstra ljudi koji vole da čitaju. Život me je demantovao tako što sam upoznala knjiškog moljca koji je premlaćivao svoju ženu i bio najveće govedo koje sam ikad upoznala. Verovala sam da knjige šire vidike. Onda sam upoznala  ljubitelje knjiga koji su uski kao terasa, puni predrasuda, zaslepljeni fašisti, homofobi i idioti. A čitali smo…

View original post 117 more words

2 thoughts on “Predrasude i njihovo razbijanje

  1. Mnoge stvari nisu kao što izgledaju. 😦 Još kod učiteljice, za jednog štrebera sam zaključio da je ograničen ko terasa i došao do zaključka da uči jer ga roditelji teraju da uči. Izgled servira jedno, a vreme nešto potpuno obrnuto. 😀
    Ma, najpametnije je izvlačiti zaključke na osnovu tuđih iskustava. 😉

    Liked by 1 person

Ostavite odgovor

