Ovo je moj dom

Živim svuda, svuda me ima. Verovatno me ima tamo i gde mislim da me nema ili i ne znam da me ima. Zar ta spoznaja nije sjajna??? Međutim, želim da obratim pažnju u ovom slučaju na ovo divno mesto za koje sam pre nekog vremena skupila hrabrosti da stvorim. Ono je divno, osećam se lepo ovde i osećam ljubav i ušuškanost a to mi je najbitnije od svega. Ovo mesto niko ne mora da posećuje osim mene, što se mene tiče. Ako se ko i zadesi, neka se fino provede baš kao i ja. Ovo putovanje i promene i moja odluka da prosto pratim i dalje svoje misli svoje utiske me raduje. Ako sam i posustala u nekom trenutku… sve je to moje. Moja odluka i to je ono što je sjajno. Dajem sebi slobodu da otključam ili zaključam ovo mesto kada poželim, ako osetim potrebu. Dajem sebi za pravo da vas uvek dočeka sveža kafa ako svratite ovde. xD

Malo sam se i ponovila, promenila izgled bloga, kako vam se čini?

9 thoughts on “Ovo je moj dom

  1. Tako sam i ja rekla.. stvorila sam svoj blog da bi sačuvala ono što pišem.. Ranije sam pisala na fejsu ,svi su to samo kopirali i niko nije znao da sam to ja napisala.. ni ja više ne znam šta sam napisala… Dobro je ovo.. ❤ Lep ti je blog ❤ I ja sam pokušala da promenim izgled bloga alimi nije baš uspelo..a nisam htela da rizikujem sa menjanjem teme.. da nešto ne zabrljam.. Sklona sam tome 😉 Pozdrav draga ❤

    Liked by 1 person

    1. Hvalaaa Zojo! ❤ Ma, kopi/pejst varijante na fejsu samo tako… A ne znaju ljudi da citiraju i potpisuju druge. Što se tiče menjanja teme, lako je, samo istraži malo bolje podešavanja, ne možeš da zabrljaš. 😉 ❤ ❤ ❤

      Sviđa mi se

Ostavite odgovor

