Aforizmi

Ogroman, ooogroman sam ljubitelj aforizama, uvek me nasmeju, oraspolože i nateraju da se zamislim. Sarkazam u svom punom sjaju. Rešila sam da povremeno podelim sa vama neke od omiljenih koje sam otkrila čitajući omiljeni časopis Jež ili čula od nekog ili našla na netu. Uživajte!

  • Dobro ide, ali bi bilo bolje da krene..
  • Svako postane ono što je uvek bio..
  • Svi smo različiti. To je ono što nam je zajedničko…
  • Pojednostavljeno gledajući stvari su komplikovane.
  • Samo napred! Mnogi su tako otišli.
  • Obećaše da će slagati i ja tim lažovima verujem!
  • Čovek se rađa i umire. A da, i zivi.
  • Sedim ćutim nikoga ne diram. Boga molim da me neko dirne.
  • Čovek može bez svega što ne zna da postoji.
  • Čekam samo da prođe život pa ću onda videti šta ću dalje.

Zoran Rankić (Jež)

  • Srbi najradije gledaju horor filmove, ne žele kukavički da beže od stvarnosti!
  • Građani daju grdne pare za drogu. A mogu iste efekte postići i tv pretplatom.
  • Juče sam zasadio jedno drvo. Jedva čekam da izraste pa da ga posečem.
    (Srđan Jovanović)
  • I seljaci se drogiraju!! Pronašao sam iglu u plastu sena!
  • Sve više ljudi izlazi iz zemlje povampirilo se to.
  • Taman kada sam odlučio da okrenem novi list ostao sam bez papira!
    (Igor Damjanović)
  • Kada ti sreća okrene leđa, šutni je u dupe!
  • Samo lenji mogu promeniti svet, marljivi za to nemaju vremena.
  • Niko nije beskoristan, uvek se može upotrebiti kao loš primer.
  • Nikada se nisam pokazao u pravom svetlu – reče mrak !
  • Najbolja akcija koja se može preduzeti je ne preduzeti ništa.
  • Uvozimo banane a majmune pravimo sami – Milivoje Jozić
  • Ne bi istina bila toliko teška da se na nju svi ne oslanjaju!
One thought on “Aforizmi

Ostavite odgovor

