11 pitanja

Volim, volim, volim igriceee, posebno ove blog igrice. Hvala divna Zojo na tagu! ❤

Dakle, imaš 11 pitanja na koja odgovaraš i 11 koja postavljaš… a možeš i da ponoviš. Iskreno, čini mi se da će mi biti teže da smislim pitanja nego da odgovaram… al ajd da probamo. 😀

1. Da li vam mozak radi kao sat ili ste zreli za remont?

Moj mozak radi kako ja hoću! Znači, nikako! Šalim se, nekad me zamara, nekad odmara, kako mu se ćefne… Kompromis, kompromis. xD

2.Ako biste mogli da se probudite sutra sa još jednim kvalitetom ili sposobnošću, šta bi to bilo?

Hm, pa ne znam šta bih odgovorila – imam talenta za pevanje, ples, pisanje (kao),

jedino ne umem da slikam.

3.Da li imate neku želju o kojoj dugo sanjate? Zašto je niste ispunili?

Nije oduvek ali mi se javila skoro, da nađem mušku verziju sebe. Još malo pa sad ću.

4.Kakvu ulogu ljubav i privrženost igraju u vašem životu? Ili Koliko vam je ljubav i bliskost važna?

Najveću ulogu. Ljubav je pokretač i snaga. Bliskost i privrženost, ne može se živeti bez toga. Između ostalog, grljiva sam i ljubljiva 😀 U prevodu, ako si mi drag/draga, gotov si. To znaju moji ljudi.

5.Kada ste poslednji put plakali pred nekom drugom osobom? A sami?

Auh, teško pitanje. Ne znam šta sam juče radila, al znam da nisam plakala. xD

6.Ako biste mogli da se probudite sutra sa još jednim kvalitetom ili sposobnošću, šta bi to bilo?

Vidi pod 2.

7.Ako slep čovek želi da kupi naočare za sunce, kako će to objasniti prodavcu?

Reći će, dobar dan želim! Želim da kupim naočare za sunce, možete li mi pomoći pri izboru mada ne sumnjam u vaš ukus.

8.Ako u trci prestignete poslednju osobu, onda ste… ?

Onda sam jedva ušla u autobus.

9.Volite li životinje? Koja je vaša najdraža ?

Da, volim. Neka bude veverica. 😉

10.Kakva je vaša kuća iz snova?

Ona u kojoj živim. Nije kuća, već je stan ali ima sve što mi treba.

11.Verujete li u karmu? Verujete li u to da sve što činimo jednoga dana dođe na naplatu- nagradu ili kaznu?

Verujem da je karma mnogo brza i da deluje instant.


Ajd sad da vidimo ta pitanja…

  1. Ko te je slagao da Deda Mraz ne postoji?
  2. Zašto si bloger?
  3. Koji je to najlepši miris na svetu?
  4. Dnevna obaveza koju izbegavaš a ona nikako da se makne?
  5. Čiji koncert te oduševio i zašto?
  6. Šta radiš u trenucima sreće?
  7. Koja rečenica te baš onako naterala da se zamisliš?
  8. U šta ne veruješ?
  9. U kojim situacijama ti obrazi porumene?
  10. Možeš li opisati omiljenu fotografiju iz detinjstva?
  11. Koga nikada nećeš zaboraviti?

Ne bih nikog posebno da izdvajam ali kad se mora, tagujem…

dedodoflim

dacomh

Борко Рашковић

DOLCE VITA

Миле Радић

NOSTALGIJA

DjurdjaLili

Južno od granice

dudaelixir

Black Betty

…i sve vas koji ovo pročitate i deluje vam zanimljivo. ❤

 

 

10 thoughts on “11 pitanja

  1. Mali vise kasnim, ali volim igrice.
    Evo idgovora:
    1. Nikome jos nije poslo za rukom da me slaze u vezi Deke!
    2. Volim da pricam, pisem, a nagovirila me je Makarona.
    3. Najlepsi miris na svetu, hm, ima ih vise: miris sveze uzorane zemlje, miris sume, miris bebe, miris okupanog tela, kose…
    4. Trudim se da izbegnem brisanje prasine, bar 4 dana, a onda ne bude sramota od same sebe, i sve to zbrkljam za 5 minuta.
    5. Nisam nikada isla na koncerte, ali volim Ejmi.
    6. U trenucima srece uglavnom tapsem, skakucem, smejem se, cicim. To su one male, svakodnevne srece.
    7. Kako je coveku malo potrebno da bude srecan. Bar u ovim godinama to saznajem.
    8. Nisam bas sigurna da Bog pistoji, ali ga spominjem i molim Ga, za svasta. Malo sam opaljena.
    9. Zarumenim se od besa. 🙂
    10. Opis fotke iz detinjstva. Imala sam oko 6 god, sestra mladja 20 mes, dobijamo velike lutke iz Italije, sa svilenom kosom. Moja ima belu a sestrina crnu. Namestili nas roditelji ispred tarabe u dvoristu, u iste haljine nas obukli, svaka stoji pored svoje lutke i skljoc.
    11. Uh, tesko pitanje. Nadam se, da nikada necu zaboraviti roditelje, jer sam rano ostala bez oba u roku od dve nedelje, zatim zelim da nikada ne zabiravim ko sam, kako se zovem i da imam dve cerke.
    Hvala ti sto si mene izabrala. 🙂

    Liked by 1 person

Ostavite odgovor

