Hajdemo u planiiiine, jer tamo nema vrućine!

Ovaj tekst dugujem sebi, trebalo je još otkad da ga objavim ima više od tri nedelje ali tražim reči kojima bih opisala neverovatan doživljaj. Zvuči jednostavno ali meni posebno zaista. Tako da je sklepan tamo vamo, nemojte mi zameriti.

Mnogo je lepo kad odeš na neplanirano putovanje, kada iskrsne.  Zapravo, nedelju dana pre nego što ću saznati za mogućnost odlaska na Zlatibor, moja mama je videla kofere na sniženju i rešila da mi kupi jedan. To je značilo da će se negde ići sigurno, samo sam čekala. I eto ga, i još besplatan smeštaj. Jeste da je trajalo par dana ali mi je svakako prijala promena, pogotovo što sam pobegla od vrućine. Otišle nas tri, moja iskra, moj leptir i ja (sestra i drugarica).

Bila sam na Zlatiboru pre sto godina tako da sam sve zaboravila. Još veća radost je bio HillsUp festival. Uživanje u čistoj vodi, vazduhu i sjajnom festivalu uveče. Dani ispunjeni maksimalno. Dremanje do 11h, onda uživancija na terasi uz kafu, a napolju se čuje dečija igra. Milina, kažem vam. Samo, provod je trajao četiri dana. Nismo mogle duže da ostanemo ali zato sledeće godine…

Što se tiče festivala, zadovoljio je sve moje kriterijume, dobar muzički program, ozvučenje fe-no-me-nalno, znate ono kad ne znate pesmu a čujete glas pevača perfektno i još razumete o čemu peva. xD Osvajači, Ritam Nereda, Prljavi Inspektor Blaža, Partibrejkersi, Škabo, SARS, Ničim Izazvan, Artan Lili koji me oduševio,  i jedva čekam nastup na Beer festu. Još veća milina što nije bilo gužve ali ipak dovoljno ljudi. Jedina zamerka je što su za ceo festival namenili 3 ona mučena wc-a, tzv Toi Toi. Mislim, nije to veliki festival ali opet…

Jele smo kao prasići, a šta drugo i da radimo. Jedan dan na bazenu nije mogao pomoći. Voda u bazenu čista a hladna kao more. Nisam mogla da joj odolim. A Sunce u isto vreme miluje i peče.

***

Sve je počelo od kofera. Kupljen na popustu i ajde da pomisli čovek, to je znak za putvanje. Nisam dugo bila nigde. I bila je divna promena. Zlatibor, planina leti. Čist vazduh, čista voda, nasmejani porodični ljudi. Fantastičan festival sa besprekornim ozvučenjem, čist zvuk, čuješ dah. Osećaj zahvalnosti i mira, miran san. Onda njegovi poljupci i najlepša meditacija ikada.

***

Malo fotki za kraj…

2 thoughts on “Hajdemo u planiiiine, jer tamo nema vrućine!

Ostavite odgovor

