11 pitanja, one more time

Zahvaljujem dragoj Lili na uzvraćenom tagu! ❤ ❤ ❤

1.Da li želiš da probaš neku neobičnu aktivnost (tipa bandži-džamping, skok sa padobranom i sl.) i koju?

Pa, i ne baš, mada nikada ne reci nikad. Uvek sam prvo uradila stari za koje sam rekla da nikad ne bih.

2.Na šta bi prvo trošio/la novac kada bi dobio/la na lutriji?

Moralo bi tako nešto da se desi da  bih ti sa sigurnošću rekla al evo ovako kad razmišljam na prvu loptu, kupila bih kuću ili stan, zavisi koliki je taj dobitak xD Mislim da je ulaganje u nekretnine dobra stvar, pogotovo ako već imaš gde da stanuješ.

3.Omiljena knjiga i pisac?

Hm… Svaka knjiga koju pročitam je dobra i svaki pisac je poseban za sebe.

4.Koji ti je omiljeni praznik, odnosno šta voliš da slaviš?

Svaki dan mi je praznik. 😉

5.Najgora laž koju si nekom morao/la da kažeš i zašto?

Uf, pa ne znam sad. Moram da kopam po sećanju, lagala sam kao tinejdžer ali mislim da nisu bile tako strašne laži. Tipa, bežim iz škole.

6.Da li više voliš komplimente upućene tvom izgledu, intelektu ili karakteru?

Najviše volim kad se nekome dopadne moje društvo, kada nekoga privučem na intelektualnom nivou, kad mogu sa nekim da pričam i da se smejem satima a ne moramo ni da pričamo, dovoljna je i prijatna tišina.

7.Sa kojom poznatom ličnosti bi išao/la na večeru? Šta biste jeli?

Kad se smislim, javiću ti, jer ih ima dosta. xD

8.Koju odluku iz prošlosti bi voleo/la da promeniš?

Dešava se da se zamislim, ali sam da učila da – radim uvek najbolje što znam i uvek je kako mora biti tako da se ne opterećujem.

9.Imaš li neku fobiju i koju?

Mogu samu sebe da uplašim.

10.Ako je neko nepristojan prema tebi, kako reaguješ?

Uvek sam ljubazna i nasmejana, ne umem drugačije.

11.Jedna reč koja te najbolje opisuje!

Duša

Ostavite odgovor

