Jedva čekam da se zaljubim… Opet!

Nisam takva da ću manipulisati nečijim osećanjima ili mislima da bih dobila nešto za sebe. Ili bar nisam takva na svesnom nivou. Pogotovo kada upoznajem nove ljude, odnosno momke, o tome bih konkretno sada pisala.

Jedva čekam da upoznam momka pred kojim ću spontano i slobodno moći da se otvorim, bez rezerve, uzdržavanja ili nekog poziranja jer smatram da je takvo šminkanje sopstvene ličnosti – glupo iz više razloga. Jedan je taj što se kad tad pokaže “pravo lice” odnosno promena ponašanja i onda se čovek zapita koga je upoznao i ko je realan u toj priči. Ako me taj neko neće prihvatiti u svoj mojoj iskrenosti odnosno spontanosti i reakcijama onda bolje odmah da se raziđemo. Ako ću da ispadnem neka ludača ako ti iskreno kažem da mi se sviđaš i volim što te upoznajem i da mislim na tebe i da jedva čekam naš sledeći susret, onda idi nađi neku normalnu na čiju ćeš poruku čekati satima a na viđanje danima. Mislim da sam malo “matora” za te neke kalkulacije i igrice. Ima lepote i u tome, u tinejdžerskim danima, neki nažalost zauvek ostanu zarobljeni u tom dobu, što je super možda za nekoga.

Što kažu, svaka krpa nađe zakrpu, što je jadno za reći bilo kome jer smatram da smo svi na svoj način jedinstveni i nikako nismo krpe. Volim i ja blesave ljude, otvorene ali one koje ne kalkulišu. Polazim od sebe, ne želim da mi bilo ko maže oči, razmazuje i da me pravi glupom – jer nisam ili bar smatram da nisam.

Ranije sam imala osećaj da su moja osećanja kao kreda i da se troše brzo. Ali nisam znala da zapravo imam punu kutiju kreda, za svakoga. Nije mi problem sada i ne žalim da iskreno prema nekome osetim iako se posle ispostavi da “to nije to”. To jeste to, uvek. Da l u jednoj sekundi, jednom trenutku, satu, danu, mesecu, godini. Romantična sam, jako. Možeš mi biti u jednom sada ceo svet, samo probudi ljubav u meni, podseti me. Ima li šta lepše od zaljubljenosti? Kad skakučeš sa oblaka na oblak. Vidiš odozgo i vrti ti se u glavi ali je tako dobar osećaj. Kad su ti obrazi rumeni kao krv a oči u beskrajnoj svetlosti. Jedva čekam ponovo da se osećam tako, da upijam poljupce i sijam kao Sunce.

10 thoughts on “Jedva čekam da se zaljubim… Opet!

Ostavite odgovor

