Aforizmi 1

  • Na greškama najbolje uče oni koji snose posledice.
  • I puž ostavlja trag za sobom. Ali, kakav?!
  • Ma pusti budućnost. To nas sputava!
  • Najjeftinije mi je da dan provedem na poslu. Ne plaća se!
  • Našoj sreći nema kraja. Još uvek se čeka početak.
  • Otvorili su mi oči i sad gledam svoja posla.
  • Pošto ih je pročitao, pocepali su ga.
  • Poraz je sapunica. Duvaj da što pre pukne!
  • Njutn laže. Lakše padaju brže.
  • Mislio sam da postojim više ne postojim zato što sam mislio!
  • Tačno je da nam alkohol skrati život ali bar smo videli dvostruko više od ostalih.
  • Okrenuli su nam leđa a mi nikako da se ogrejemo.
  • Upao mrav u med i umišlja da ga je osvojio.
  • Pozvao sam komšinicu na kafu ali je ona to pogrešno protumačila:
    popila je kafu i otišla.
  • Smanjimo pogibije po ulicama – vozimo trotoarima !
  • Dajem sve od sebe zato i nemam ništa. (Goran Radosavljević)
  • Bojim se da sam pogrešno namagnetisan. Privlači me isti pol.(Rade Jovanović)
  • Sve češće jedemo retko!
  • Glumac igra pred drugima a budala pred sobom. Zoran Rankic(Jez)
  • Kako da znam šta mislim dok ne čujem šta sam rekao ?
  • Darvin je bio u pravu. Eva je Adama napravila majmunom.
  • Nisam primetio da mi se žena davi. Vrištala je uobičajeno.
  • Čitanje kvari vid, dobro vide samo nepismeni.

 

 

Izvor: Časopis Jež i/ili internet (zamisli)

Ostavite odgovor

