Možda o prijateljstvu i ljudima

Opuštencija sa Zojom !

Svi mi u životu stičemo razna iskustva… Upoznajemo različite ljude, pružamo im ruku prijateljstva i šanse… Nekada nas neko razočara …Ponekad i mi nekoga razočaramo… Sve zavisi od toga šta želimo od nekog odnosa… Neko uđe u svaki odnos čista srca ,bez zadnjih namera… Dok neko drugi uđe sa nekim ciljem ili nekom namerom… Na kraju ljudi se ipak otkriju i prepoznaju… Kad-tad svako pokaže svoje pravo lice… Istina uvek izbije na videlo… Istina se uvek sazna! I mi kao i sve u prirodi pravimo selekciju… Selekciju koga i šta ćemo zadržati… Moj glavni standard da nekoga zadržim blizu sebe je dobrota i čisto srce… Mnogi koji su na kraju otkrili da ne poseduju tu čistotu su izašli iz mog života. Dobri ljudi se prepoznaju… Dobri ljudi ostaju… Dobri ljudi su meni važni! Mnogi misle da je dobar čovek i glup… Što je pogrešno… Dobar čovek će vam pružiti priliku…

View original post 370 more words

One thought on “Možda o prijateljstvu i ljudima

Ostavite odgovor

