Moji razlozi za sreću

Inspirisala me draga Lili svojom sjajnom idejom o tome kako bi bilo lepo zabeležiti lepe trenutke i „sitnice“ koje svakome od nas ulepšavaju život i čine ga posebnim. Dakle, svaki dan pronaći bar jedan razlog za osmeh, sreću, radost, uživanje, inspiraciju i zabeležiti a onda podeliti na svom blogu, lepa uspomena. Da vas ne bih spamovala baš svaki dan, objavljivaću jednom nedeljno mali pregled svih tih „sitnica“ koje su mi značajne.

Moj odgovor na temu “Sedamdeset sedam razloga za osmeh” koja traje do kraja ove godine ja bih modifikovala u „Moji razlozi za sreću“ i sa radošću se priključujem! Lili uveliko napreduje.

Pozivam i sve vas da se priključite ukoliko se osetite inspirisano, naravno prilagodite temu kako vama odgovara.

One thought on “Moji razlozi za sreću

  1. Draga Ljubičanstvena, raduje me što sam te inspirisala 🙂
    Mislim da svako treba da nađe u svom danu razloge da bude srećan i nasmejan! Ponekad nam sitnice promaknu, a ne bi trebalo… zato sam rešila da ih zapišem i tako ovekovečim.

    Liked by 1 person

Ostavite odgovor

