Šliht šliht, šup šup

Kako da ti objasnim a da me razumeš da ja nisam tu da bih te animirala ili bila zanimljiva. Ako ti je dosadno uzmi zabavi se sama. Jer, ako nisi prepoznala  ništa zabavno u meni, to je sasvim  u redu ali nemoj da očekuješ da namažem usne u crveno i obojim nos. Jer, zašto bih htela da ti se svidim, da dobijem neku potvrdu, to me čini boljom osobom, jer ako se tebi ne svidim znači da sam loša, da imam neku falinku da mi treba popravka?

Neću da se smejem na silu, nikada i nisam i neću. I neću skraćivati jezik do određene dužine. Neću ga ni pustiti kad mi se neće.

Mogu da ćutim zauvek ako tako hoću.

Mogla bi to razumeti pre nego što kreneš sa otrovnim strelicama, prvo i prvo – one se tebi vraćaju pošto ih ja neću uzeti, ne trebaju mi. A da ti se uvlačim pod kožu i smišljam izraze koji ti prijaju, to tek neću jer, moje oči ne umeju da lažu.

Ostavite odgovor

