Moji razlozi za sreću 1

  • 23.10.  Plejboj u Velikoj sali Doma kulture Studentski grad. I to svirao za DŽ, pa ko se ne bi radovao? Inače, jako se radujem koncertima, svirkama a ove godine sam prilično aktivna po tom pitanju. Plejboj slušam drugi put, mnogo su dobri kao i sve ostalo što slušam. 😀
  • 24.10. Kafa, osunčana soba i sati uz komp. Milina, u odgovarajućoj dozi ali ja volim da preteram.
  • 25.10. 1) Danas se divim svojoj kosi, koja je za dve godine od skroz kratke, skoro pa muške frizure, porasla toliko da me prijatelji pitaju šta joj radim a ja joj se samo divim. 😀                                                                                                                                                   2) ježim se po ko zna koji put uz ovu pesmu
  • 26.10. Onaj osećaj kad se zajapuriš od radosti nakon što se čuješ telefonom sa svim dragim ljudima jer nisi u mogućnosti da ostvariš fizički kontakt.
  • 27.10. Osim što moja porodica danas slavi Svetu Petku pa smo fino raspoloženi i druželjubivi, danas sam u nekoliko situacija pomogla nekim ljudima, kojima sam se našla onako usput, na ulici, male stvari ali ulepšaju dan.
  • 28.10. Pivo sa omiljenim ljudima, uživancija zar ne?
  • 29.10. Ceo dan učim a verovali ili ne to me čini jako srećnom jer sam odgovorna prema sebi 😉
  • 30.10. Ovo je jedan od onih dana kada sam od ranog jutra jako dobro raspoložena i osećaj sreće i zadovoljstva me drži tokom celog dana, svemu što me okružuje se radujem! ❤
  • 31.10. Ima li šta lepše od bliskosti? p.s by the way možda je komercijala ali me je potpuno opčinila i opisuje današnji dan ova pjesmica.
4 thoughts on “Moji razlozi za sreću 1

Ostavite odgovor

