Jedna romkinja iz Mirijeva i trag koji je ostavila na mene…

Opuštencija sa Zojom !

Pre više meseci, na autobuskoj stanici, preko puta ATŠ-a, ( tako se u moje vreme zvala Arhitektonska ) ugao Gospodara Vučića i Vojislava Ilića, čekam ja bus… Čekam, posmatram ljude i na stepenicama ispred jedne kuće ugledam neverovatan prizor… Mlada majka romkinja se igra sa svojom bebom. Dugo nisam videla lepše i milije stvorenje… I dugo nisam videla majku da tako zrači ljubavlju prema svom detetu… Majčica mislim da nije ni punoletna, tako mi deluje… Posmatram ih… Za nju ne postoji svet, ne postoji niko, samo njena beba… Očarana sam prizorom… Ona pevuši svojoj bebici, šali se sa njom, zasmejava je… Beba presrećna, smeje se i guguće… Dolazi nam autobus 46, ulazi ona, ulazim i ja… Dobri ljudi joj ustupiše mesto… Ja i dalje blenem u njih… Očarana… Majčica vadi sisu i daje bebi… Svet oko njih ne postoji… Samo ona i njena beba… Zašto ovo pišem… Dva su razloga…

View original post 278 more words

One thought on “Jedna romkinja iz Mirijeva i trag koji je ostavila na mene…

Ostavite odgovor

