Moji razlozi za sreću 4

  • 15.11. Jao jao jao, zove me najbolja drugarica da igramo našu omiljenu igricu, a nismo je igrale dugo, godinama. MCF 4ever. ❤
  • 16.11. Danas sam uživala na slavi kod familije, jedino što mi baš ne prija što se uvek prejedem… 😀
  • 17.11. Danas sam prespavala… Ono kad preteraš sa spavanjem. Nekad je i to lepo… xD
  • 18.11. Zahvalna sam što me glava ponekad zaboli od učenja, to znači da radi još uvek. xD
  • 19.11. Pesma dana.
  • 20.11. Odavno nisam bila oduševljena nekim lakom!
  • 21.11. Uvek, svaki dan se radujem tom „ritualu“ ispijanja kafice sa mamom i sekom. Da ne bih baš svaki dan pominjala, da znate. xD
Ostavite odgovor

