Moji razlozi za sreću 6

  • 29.11. Kraj meseca i kraj jedne „stresne“ nedelje koju sam provela tako antistresno da sam ponosna na sebe. xD
  • 30.11. Ponedeljak, a ne ustaješ rano, već spavaš… malo duže.. xD
  • 1.12. Ono kad te mama budi u pola 7 uveče nakon popodnevne dremke i kaže, – hoćemo kafu??-
  • 2.12. Mnogo volim ljude kojima sam okružena!! Moje duše! ❤
  • 3.12. Sreća, pa misli dolaze i odlaze, al bitno je da prolaze.
  • 4.12. Toplina i ljubav u očima moje najbolje drugarice. ❤ ❤ ❤
  • 5.12. Dečiji rođendan… igraonica… Ja u lavirintu…. Ja se spuštam niz tobogan… Ja sam ipak dete… Ja sam srećno dete…
2 thoughts on “Moji razlozi za sreću 6

Ostavite odgovor

