Moji razlozi za sreću 7

  • 6.12. Nedelja, dan kada čekaš prevoz dovoljno dugo da možeš da primetiš veselu igru  drugara u obliku jata na nebu, putuju.
  • 7.12. Neki video zapisi koje imam i čuvam godinama su  vredniji od zlata!!! Sve čuvam u jednom folderu, i kad ga otvorim zavirim u uspomene i stvarno shvatim da nema ništa vrednije od tih trenutaka. Instant se vratiš.
  • 8.12. Danas sam pomogla koleginici u učenju i jako sam srećna zbog toga. ❤
  • 9.12. Ljudi sa kojima možeš totalno da se „otkačiš“ i da se ludiraš i zabavljaš i smeješ, smeješ, smeješ…
  • 10.12. Uživam nenormalno u sarajevskoj piti Skroz Dobre Pekare. xD
  • 11.12. Dobro nam došla Leno! Postala sam tetka! ( opet, i jedva čekam opet) ❤ ❤ ❤
  • 12.12. Ume i kafana da razveseli, pogotovo u posebnim prilikama. 😉
3 thoughts on “Moji razlozi za sreću 7

Ostavite odgovor

