Zašto menjam boju kose?

Svaki put kada stvorim iluziju da se nešto promenilo ili kliknulo u meni, neka misao, događaj, kada osetim da nisam zadovoljna time i ne mogu to da prihvatim a sa druge strane želim da deluje kao da ipak ja odlučujem i menjam, promenim boju kose. Budimo realni, menjala sam boju kose. Crnka, plavuša, crvenokosa, smeđokosa nijansa i nijansa. Mislim da sam drugačija a ne prihvatam to.  Mislim da je pravo vreme za neke promene. Kao, to je deo imidža, dosadila mi ova boja. Kako da ne. Da, žene vole da menjaju boju kose, a zašto to samo one znaju, svaka za sebe. Razumem da se prati i moda, trendovi, da svi robujemo neko manje neko više. Govorim u svoje ime, samo tako znam, nije baš uvek menjana boja zbog imidža ili mode. Ne volim modu, ne volim da mi neko diktira šta bi trebalo da mi se sviđa. Zamisli to. Ne volim ni da teram inat tipa – e baš neću to zato što je popularno. Baš me briga, gledam svoja posla. Ja sam ja, ma imala crnu ili plavu kosu. E, tu je stvar. Zašto mislim da ću biti drugačija?

5 thoughts on “Zašto menjam boju kose?

      1. Skroz sama? Svaka čast, ja ne bih imala hrabrosti. Imala sam kratku kosu (skoro pa mušku frizuru) a sad furam dugu, koja mi je porasla za dve godine, kao da je zalivam. xD p.s mahagoni i crvenu obožavam i stoje mi prelepo, ali me nervira to što se jako brzo ispiraju, ostaju na peškiru itd… pa mi je malo muka od toga. Mada nikad ne reci nikad, opet. xD

        Sviđa mi se

  1. Sto godina sam se šišala kod jednom momka, prijatelja, pa mi, uglavnom, prekrati šiške, pa budem besna kao ris, pa mi napravi rupu, pa jbg, gledala sam kako me šiša i jednom, otkačim, a imala sam makaze za šišanje i krenem. Zadovoljna sam. Desi se i meni da napravim rupu, ali sam je bar JA, SAMOJ SEBI NAPRAVILA a ništa nisam platila. Ogledalo za šišanje pozadi mi treba, samo da vidim da li je ostalo nešto ne ošišano.

    U pravu si za crvene farbe. Ta vatreno crvena u koju sam se farbala, postaja bi ubrzo narandžasta. Odustala sam, brzo.

    Sada se farbam nekom wellatom br 12 i zadovoljna sam. Imam dosta sedih, ali i tamno braon, pa, kada izraste, bude šarenila, pozadi.

    Imam ti ja još talenata, ali, drugom prilikom.
    Sada imam vremena samo za unuke: Vasilija (u maju puni 4 god i Liu, koja u martu puni 2.
    Poljubac! 🙂

    Liked by 1 person

Ostavite odgovor

