Ja ne postojim, jer mene nema

Dragi drugari, došlo je vreme da prestanemo da se igramo žmurke. 😉 Uskoro će Ljubicanstvena Mysty ustupiti mesto svom realnom identitetu jer, svi smo mi odnekud došli, pa tako i ona.

Nik Ljubicanstvena će ostati, jer mi je drag, ali će moje puno ime i prezime osvanuti na blogu, woow koje uzbuđenje. 😉 Šalim se malo, nije to ništa specijalno, ali sam htela da vas pripremim čisto da ne budete toliko iznenađeni i pitate se, ko je sada ovo??

Između ostalog, nije ni bitno sAmo ime, svi mi imamo neko ime i etikete po kojima smo prepoznatljivi, moje lično mišljenje je da ime i nije toliko bitno koliko poruka ili emocija koja se prenosi a koju svako od nas nosi u sebi.

5 thoughts on “Ja ne postojim, jer mene nema

Ostavite odgovor

