Ja nisam čekanje

Opuštencija sa Zojom !

Ja nisam čekanje i to nije moje ime…

Previše sam ja sebe dala tebi,
da bi ti tražio čekanje od mene…
Samo jedan život imam…
A ti toga nisi vredan…
Moje vreme je dragoceno,
Upravo mu skočila cena na berzi..
Ja sam kraljica po rođenju,
kao i svaka žena…
Mi ne čekamo da postanemo kraljice…
Da bi žena bila žena,
potreban je neko poseban.
Mi nikada nismo iste
i nismo ono što bi vi želeli…
Mi smo posebne
a to je razlog da nas volite…
Oni što zagađuju dušu,
umesto da je čiste,
meni ne trebaju…
Ja nisam izgubila oči deteta.
Mogu svoj pogled dati,
svakome ko to želi
ali niko mi ga ne može ukrasti.
Ja sam začarana magijom srca.
Sve ima svoj kraj,
ali tu su i novi počeci…
Napraviću pauzu od budala.
Opuštam se…
Teram sve misli…
Sve ružno polako bledi.
Dolaze mi dani,
kada ću se smejati kao luda…

View original post 24 more words

3 thoughts on “Ja nisam čekanje

Ostavite odgovor

