Postala sam Boginja?

Iskreno, ne znam zašto sam bila ubeđena da će me ta pošast nekako zaobići, pošto sam je godinama bukvalno izbegavala, kako se klinci u familiji zaraze, tako mene nema nigde.  Ali, moralo je doći i do toga zahvaljujući mojoj voljenoj sestri koja radi u igraonici i ovog puta nije propustila sezonu. Zašto je to dobro? Ako ništa, bar sam odgledala gomilu filmova i to ne nekih tamo da se ubije vreme već da zaustavimo vreme a i malo se vratimo unazad. Hičkok ❤ Evo preporučiću vam jedan koji baš i ne liči na njega jer toliko miriše na humor i opija da nisam skidala osmeh sa lica tokom celog filma.   The girl was young iliti Young and innocent

Nego, da se vratimo na moje boginjice i na tu privilegiju da na neko vreme i sama postanem Boginja.

Prošlo je dve nedelje do pojave prve boginjice, taman kad sam i planirala, u pravo vreme da vam kažem, kad sam već znala da će mi sestra svakako preneti,  onda neka dođe bar kad mi najviše odgovara. 😀

Dan pre nego što će mi se pojaviti prva, osećala sam se ošamućeno i bolela me glava. Ruke su mi se potpuno ohladile iako imam inače slabu cirkulaciju. Kasnije u toku dana sam se osećala gripozno. Sutradan, imam šta da vidim, jeeeeeeeeej. I dalje me bolela glava, bolovi u mišićima, tačno ono pravo gripozno stanje ali bez temperature. U toku noći je krenula temperatura da raste i narednih par dana je varirala između 38 i 38,5. Skidala sam je paracetamolom, pila sam ga najviše dva puta dnevno. Inače, doktorka me savetovala da ne idem na infektivnu pošto bi mi tamo verovatno prepisali lek Aciklovir kao što su mojoj sestri, i da preležim virus kao i svaki drugi uz odmaranje i jačanje imuniteta.  Aciklovir navodno olakšava ali iskreno, i sestra i ja smo preležale boginje potpuno identično, s tim što je ona pila lek a ja ne.  Prvih par dana temperatura, one izbijaju u vidu mehura, balončića koji samo što ne pukne, vodenaste su. Dok ne izbiju sve, lomi te temperatura. Problema sa svrabom nisam imala, hvala bogu, ali me nije zaobišao u noći kada je bilo to poslednje izbijanje boginjica. Verujte mi da sam pomislila kako mi bi mi lakše bilo da me nešto boli nego što me svrbe. Celu noć nisam zaspala em što nisam smela em što nisam ni mogla koliko je svrbelo, a ja imam negovane duge nokte 😉 koji su uspeli da prežive.  Imala sam i upalu grla, problema sa gutanjem, što me i nije sprečilo da krkam kao luda. Ljudi moji, ja sam jela stalno, stalno tražila, supe, povrće, voćne salate, čajevi… Verovatno mi je to i pomoglo da nekako lakše prebrodim boginjice.  Ne znam da li treba da spominjem da sam se sva belela od tečnog pudera. U međuvremenu su postale gnojne, ispunjene žutilom, kao zrele bubuljice, pih. E, da, bilo je i blagog astmatičnog gušenja i “škripanja” u grudima, dan ili dva.  I pored sve ove “muke” pravo da vam kažem, kako sam se nadala dobro sam se udala. Moj opšti utisak je da u mom slučaju i nije bilo toliko strašno, zapravo, uopšte nije bilo strašno. Sad je dan broj 18 kako se boginjice i ja družimo (prva se pojavila 03.marta) a one su već formirane kraste.

Da li će ostati neki ožiljak ne znam, jer ih stvarno nisam čačkala, bar ne namerno, u snu ne znam šta sam radila ali sam nosila rukavice, zbog noktiju 😉 (ne zimske, nisam toliko luda, već znate one rukavice za hidrataciju, mogu da se kupe u Avonu).  Tako da, videćemo.  Dajem im još nedelju dana da sve lepo otpadnu 😀 jer posle imam obaveze, moram da izađem.

Ljubim vas sve, valjda više nisam zarazna a i ko je lud da ne preleži boginje u detinjstvu osim mene . 😀 Šalim se, dešava se, mi mora da smo posebni. 😉

6 thoughts on “Postala sam Boginja?

  1. Boginjo u prolazu, zaista je neobicno da ih nisi prelezala, kao mala. Moje cerke jesu, starija, prva, sa 7,5 god a mladja, posle dve nedelje, sa 3,5. Ona ih je imala i u mokracnom kanalu pa nije htela da mokri, jako je peklo. Muke, tantalove.
    zelim ti brz i potpun oporavak. Bar si na kratko bila Boginja. Neko nece nikada. 😁

    Liked by 1 person

    1. Jeste neobično slažem se, ali ko zna zašto je to dobro, što kažu. 😀 Hvala Dudo! ❤ A teši me to što mogu da kažem da sam bar neko vreme bila Boginja. 😀 P.s a duše malene, mlađa ćerka je baš bila malena al dobro bar se ne seća.

      Sviđa mi se

Ostavite odgovor

