Mi smo se voleli da bismo mogli zajedno umreti

Treba da čuvam taj poljubac u sećanju, kao pritisak vruće i meke majske ruže.


Žene koji put manje mogu da vladaju sobom nego muškarci. Ona je brala poljupce sa usana muškaraca i htela je da okusi usne i ovog mladića. Ali da poticaj dođe do njega,  neka on pruži ruke za zagrljaj. Svu koketeriju je upotrebila, osmeh, poglede ali mladić je ostajao uzdržljiv.


Ona je bila od onih devojaka, lepih u bogatih kojima se svi udvaraju, svi bi je uzeli, svi tvrde da je vole, a ona ne veruje nikome i ne voli nikoga.


– Nemojte da budete ljubomorne, ali maločas me je pogledao!

– Ako hoćeš da znaš i mene!

– Ima čovek oči, pa sve gleda.


 

More je bilo kao od safira, čas glatko, mirno, pa tek pirne vetrić i zalije ga kao svilu.


Gledali su se kao opijeni onim prvim pogledom ljubavi, kad se u očima vidi raj.


– Ti nisi mnogo bolesna?

– Ne, uopšte. Moja su pluća zdrava, a moja se bolest zove ljubav. Ja sam se razbolela od čežnje za tobom.

-I šta bi bilo sa tobom?

-Umrla bih od ljubavi?


Onako luda i neiskusna, mislila je da onog časa kada mu žrtvuje nevinost, dobiće u zamenu njegovu večnu ljubav. Ljubav i večnost, koliko obmane u tim rečima…


 

Mangupu žene stvaraju reputaciju svojim ogovaranjem i svaka zaželi da nad njim oproba svoju osvajačku moć.


Lažna žena je kao mačka sa uvučenim noktima.


Muškarac koji ume da očara ženu jednim gestom, nevidljivi je gospodar njenog bića. Ona ga vidi u mnogim očima, oseti ga na mnogim usnama. Ona ljubi druge a ljubi samo njega, ona pripada drugom, a ostaje verna njemu.


Umiljato naslanja glavu na rame muškarcu, a sprema nokte da mu ih zarije u mišiće čim pomisli da je ostavi.


Žena pokazuje svoj karakter u srdžbi i muškarac treba uvek da je naljuti da bi je upoznao.


Kao da oseća slast da je posmatra.

Devojka sa zelenim očima ~ Mir-Jam

Mir-Jam.jpg

6 thoughts on “Mi smo se voleli da bismo mogli zajedno umreti

Ostavite odgovor

