Vidite me

Opuštencija sa Zojom !

Vidite me šta radim ? Pogledajte dobro sada. Podižem ruke ka nebu i bacam gore sve svoje snove i nade. Puštam balončiće sa željama. Neka lete sve moje najlepše misli, neka lete gore visoko. A onda će polako početi padaju dole, ka meni… Jedan po jedan san, koji će se ostvariti. Jedna želja koja će skliznuti u moje ruke. Zatim jedna nada koja će se ostvariti i misao koja će ponovo meni doleteti. Misao koju ću možda i vama poslati, spakovanu zajedno sa nadom i najlepšim željama. Samo podignite ruke, ispružite ih jako… I podignite pogled da vam ne promaknu, da vam kroz prste zbog nesmotrenosti ne iskliznu. Želite li da budete moji saučesnici u ovoj igri, to zavisi od vas. Da li mi verujte? Verujete li da naše misli mogu da se dodirnu? Verujete li da naše želje mogu da se susretnu? Verujete li da je ovo moguće? Ili…

View original post 56 more words

One thought on “Vidite me

Ostavite odgovor

