Možda ne bih mogao bez nje u životu – ali joj ceo život ne bih poklonio

Imala je onu sigurnost u sebe kakvu daju veliko imanje i visok položaj u društvu.


Ima neka životna nesposobnost da damo od sebe sve što u sebi imamo.


Kao što brza bujica tekući zaokrugljuje kamenje, tarući ga jedno o drugo, tako tamo životna struja zaokrugljuje i humanizuje umove.


Čekam da mi se pošalje takvo duševno stanje u kome bih mogao poverovati onako duboko i bez senke sumnje, kao što sam verovao dok sam bio dete. Ovo su moje plemenite pobude; ne rukovodi me nikakav interes jer bi mi doista bilo zgodnije da budem samo sita i zadovoljna životinja.


Ana ima u duši više stranica nego što obično imaju devojke njenih godina. Mnoge od tih stranica tek će budućnost ispisati a ima mesta za vrlo lepe stvari.


Žena koja ume da sluša ima jedan način više da se dopadne, jer time laska samoljublju muškarca.


Njena koketerija je divna jer dolazi iz radosnog srca koje hoće da zadobije naklonost drugog izabranog srca.


Žena koja se jako dopada a sama jako voli, ako samo istraje može biti sigurna da će pobediti.


Ova crna i teška vlaga prodire u misli, boji ih u crno, i u isto vreme ih pritiskuje.


 

 

Bez dogme – Henrik Sjenkjevič

 

3 thoughts on “Možda ne bih mogao bez nje u životu – ali joj ceo život ne bih poklonio

Ostavite odgovor

