Moji razlozi za sreću 8

Idemooooooooo dalje! 😉

2.5. Išli smo na krštenje jednog malog princa. ❤

3.5. Mnogo volim kad popijem kafu sa mamom i tetkom, a je l sam to već spominjala?

4.5. Znate li koliko traju 45 minuta na skajpu sa vašom dušom koja je daleko? Traju kao treptaj oka, ali smo bar popile kafu zajedno…

5.5. Konačno Sunce posle kišnih dana a i jedan simpatičan sms stigao. 😀

6.5. 1) Ono kad se zaljubim u pesmu a dobri ljudi na jutjubu je okače u trajanju od sat vremena. ❤

2) Je l samo imam ja taj problem da kao manijak pretražujem neke nove interesantne blogove pa onda kad naletim na neke koji mi se svide, radujem se kao malo dete?

7.5. Danas pijem neko pitko i slatko domaće belo vino, odavno nisam tako uživala u vinu.

 

 

2 thoughts on “Moji razlozi za sreću 8

Ostavite odgovor

