Magija nas privlači kada naša ljudskost izgleda najkrhkija

Ako ste već dovoljno  srećni da volite, koga je briga kakvu spoljašnost ima, kakvo meso i kožu kao ukras nosi vaša voljena osoba?


Onaj ko može da vas natera da se smejete, nateraće vas i da zaplačete.


Ja sam Alkej, onaj koji se ruga ratu i herojima. Bacio sam svoj štit i pobegao iz poslednje bitke. Trebalo bi, valjda, da me bude stid. Ali ja prkosim stidu. Nema ničega sramnog u tome što više volim život od smrti. Nismo mi glupi Spartanci, na kraju krajeva. Da sam uradio drugačije sada bih bio mrtav. Kakvu će korist od toga imati bogovi, oni koji sami nikada neće umreti?


Došao si i dobro si učinio. Bio si mi potreban. Zapalio si bakljom moje srce. Spustio plamen u moje grudi.


Moj otac stiže kući kao pepeo u ćupu a ja treba da budem srećna zato što je umro slavno? Šta god da to znači.


Pogledaj pre nego što zaploviš jer kada jednom već budeš na moru, moraćeš da se nosiš sa svime što dolazi.


Izbor je luksuz koji imaju samo slobodni.


Bolje je obogatiti se umom nego telom.


Muškarci tvrde da žele poslušnost kod žena, ali ja sam otkrila da oni više vole nadmoć – dokle god to može da se ogrne u popustljivost.


Zar nije izvanredno kako erotska privlačnost nema nikakve veze sa dobrotom i plemenitošću? Dobrota i plemenitost mogu je zapravo, ubiti.


Mogu da kažem da je Afrodita lepa i to tako ne znači ništa. Ali ako opišem da izgleda poput moje protivnice Rodopis, sa slapovima zlatne kose, dočaram njena ružičasta kolena, njenu medenu zonu koja se presijava u zlatnoj slami, srebrne sandale i deset bledocrvenih prstiju na nogama – svi bi tada mogli da vide njenu lepotu.


Ponekad je neophodno pomeriti noge kako bismo pomerili misli.


Ne mogu da kažem da sam bila iznenađena. Postoje izvesne stvari koje znate iako ih ne znate.


 

 

Deseta muza – Erika Džong

2 thoughts on “Magija nas privlači kada naša ljudskost izgleda najkrhkija

Ostavite odgovor

