Moji razlozi za sreću 9

9.5. Sunce mi uvek diže raspoloženje naravno. Nego, pokvarila mi se leva slušalica, mislim, sreća pa mi radi druga. Međutim, pokvari mi se i druga, mislim – kakva sreća, nema više muzike u ušima ali eto idealne prilike da osluškujem svet oko sebe. 😉 Kad ono, pronađem neke rezervne u mojoj kutiji u kojoj držim gomilu kablića, punjača itd. ❤

10.5. Današnju vožnju autobusom mi je ulepšao prijatan i cvrkutav razgovor sa jednom preslatkom princezom čije je ime Marta. Deca su toliko neposredna i luckasta i divna i ima još mnogo šarenih i veselih epiteta kojima mogu opisati njihovu čistu energiju radosti. ❤ ❤ ❤

11.5. Onaj slatkasti ukus mladih krompirića. ^_^

12.5. Zadovoljna sam ostvarenim rezultatima od pre par dana i sa kojom sam lakoćom danas ispunila  obaveze. Častim se čime nego kafom, naravno. ^_^

13.5. Nove patike i nova torbica. 😀 Nisam šoping manijak, kupujem ono što mi je neophodno ali radujem se novim stvarima.

14.5. Pored moje zgrade, baš sa one strane gde mi je terasa, živi jedna Lipa čije me grane već godinama štite od Sunca, kiše i pružaju divan pogled. Na jednoj od grana osvanuo je dom jedne porodice, i taj prizor me oduševio! ❤ ❤ ❤

10 thoughts on “Moji razlozi za sreću 9

  1. Divan je osecaj kad uradis, bez probema i ne nadajuci se, sve sto si „zacrtala“.
    Znas li ko stanuje tom gnezdu?
    I kod mene u dvoristu, na vrlo nepristupacnom mestu, svilo se gnezdo, ja mislim, detlica. Uhvatila sam i fotkala, jednog od roditelja. Gnezdo ne mogu. ☺

    Liked by 1 person

Ostavite odgovor

