Moji razlozi za sreću 10

15.5. Našla sam super online editor za fotke. Nisam se mnogo ni mučila, ukucala na guglE, i on mi prvi iskočio, ali ne čudi me jako je dobar.

16.5. Setila sam se koliko volim da igram The Sims 4. 😀

17.5. Pivce za živce, i dobro društvo = taman!

18.5.  1) Ispunila sam sopstvena očekivanja, kako neću biti zadovoljna?

2) Ima li šta slađe od popodnevne dremke?

3) Noviji intervju Vladete Jerotića

19.5. Odmaranje kod kuće. ❤ ❤ ❤

20.5. Ono kad shvatiš ponovo da ne moraš da razumeš tuđe priče niti da se mešaš u iste.

21.5. Danas sam u toliko katastrofalnom pms-u, da je sreća što sam ljude poštedela svog prisustva. 😀 A sebe sam zasladila jagodama sa šlagom i sladoledom. P.s. na kraju sam ipak skoknula do grada sa sekom, bilo je bolje. 😉

5 thoughts on “Moji razlozi za sreću 10

Ostavite odgovor

