Moji razlozi za sreću 12

29.5. Komšija bloger je snimio video koji me je totalno inspirisao i mislim da je ovo njegov najbolji video do sada, meni bar jeste.

30.5.

31.5. Standardno ispijanje piva u omiljenoj Kornjači u Sonjinom aka Leptirovom društvu. ❤

1.6. Išla sam kod moje zubarke. Ranije mi nije bilo prijatno jer izgleda da nikome nije prijatno kod zubara (otpori prema bolu, anesteziji, bušenju, igli), bez obzira što je zubar prijatan, ljubazan itd, ali ovoga puta mi je bilo zaista fino, radila sam na svojim mislima, otporima i tako to. ❤

2.6. Zvuk kiše, najlepša uspavanka. ❤

3.6.

Prošlonedeljni broj, kupljen juče, čita se zauvek. ;)
Prošlonedeljni broj, kupljen juče, čita se zauvek. 😉

4.6. Višnje za doručak, amanjam. 😀

 

Ostavite odgovor

