Da li čitate sebe?

Dragi blogeri, drugari i komšije. Ovaj post posvećujem isključivo Vama.

Prvo, želim da Vam se zahvalim (ne znam više koji put) na druženju i inspiraciji. Dalje, želela bih da Vam postavim nekoliko pitanja, a volela bih da mi odgovorite, u komentarima a ako nekoga dovoljno inspirišem možda odgovori na svom blogu. Blogujemo iz ovog ili onog razloga, mada mislim da je suština ljubav prema pisanju i izražavanju.

Zanima me koliko vremena Vi sami provodite na svom blogu čitajući svoje starije tekstove?

Kako reagujete na promene u sopstvenom mišljenju koje uočavate?

Da li Vam se desi da  Vam nakon nekog vremena dođe da sami sebi odgovorite tekstom na neki raniji tekst? Ako da, zar nije sada idealna prilika za to?

Izvor fotke: unsplash.com
8 thoughts on “Da li čitate sebe?

  1. Čitam, rado svoje stare tekstove. Volim da vidim o čemu sam pisala, da li su se neke stvari promenile, šta sam mislila, a šta mi se sada dešava. Dobra ti ideja, možda nekog ko ne čita i podstakne da se vrati. No, mislim da svi mi čituckamo ponekad jer često vidim stare tekstove na koje nas podsećaju autori, pa i sama to radim… da ono što je možda jednom promaklo dobije još jednu priliku 🙂

    Liked by 2 people

  2. Volim čitati svoje tekstove, neki su me jakoi pozitivno iznenadili kad sam ih pročitala nakon dužeg vremena od objave, iako generalno vidim napredak i pomak u pisanju i razmišljanju, sve u svemu u izražavanju. Volim čitati svoje prijašnje tekstove jer me inspiriraju za dalje ❤

    Liked by 1 person

  3. Draga Jelena, hvala na lepim recima u uvodu posta (svima nama upucene)💕☺. Ne citam cesto svoje tekstove. Valjda se zato nekad iznenadim i zapitam – kad sam to nesto napisala 😃. A pisem …odavno, nisam jos ni u skolu isla kada su nastali prvi stihovi (poezija je moja prva ljubav). Razlog je bas taj koji ste naveli – ljubav ❤.

    Liked by 1 person

Ostavite odgovor

