Opet ja o kosi…

Prosto moram da prokomentarišem situaciju sa kojom se dosta nas susreće kad ode kod frizera a to je ona u kojoj frizer predloži da vam stanji kosu jer zaboga previše je gusta, vrpolji se i opire tretiranju i oblikovanju?! Hm, zar to nije sjajno? Imati gustu i zdravu kosu. Kad god odem kod frizera, obavezan je komentar – Bože, koliko kose imaš, vidi. Šišam, šišam, i dalje je ima.

Uvek su mi stanjivali kosu, pogotovo onda kad me niko i nije pitao za mišljenje jer sam bila mala pa me mama vodi kod frizera a onda kad sam porasla, iz navike naučim da je meni potrebno stanjivanje kose. Iskreno, ne znam koliko je to dobro ili loše za kosu, ali sama činjenica da oduzimaš kosi prirodnu gustinu zarad neke frizure… Ja sam svoju oštetila dugogodišnjim farbanjem i menjanjem boja ali i pored svega toga čini mi se da je i dalje ima kvalitet. Dugo sam nosila kratku kosu i onda mi je samo kliknulo da je pustim. Dok je bio onaj prelazni period, redovno sam išla kod frizerke. Rasla mi je ludačkom brzinom, za dve godine od skroz kratke skoro muške frizure do pitanja prijatelja kad me vide – a šta joj to radiš?

Ništa, puštam je. Krajevi mi se baš dobro drže s obzirom da ih više ne kratim. Nema onakvu gustinu kakvu je imala pre ali verujem da bi frizer primetio da je ipak ima. Svakako planiram uskoro da odem kod moje frizerke (valjda će me prepoznati) samo da mi “skrati krajeve”. Znam da je devojkama koje neguju dugu kosu to jako stresna situacija, jer se uvek plaše da će ostati bez svoje lepe dužine. Sad sam i ja u tom “problemu”.

Hoćete fotke? 😀

2 thoughts on “Opet ja o kosi…

  1. Kosa (bar moja) raste 10cm godišnje. Čini mi se da bude gušća ako je pre toga bila kratka… Verujem da je to to. Uostalom, videla si me sa dugom kosom kad sam drugi put puštao. 😀
    Verovatno zato metalci imaju bolju kosu od njihovih devojaka. xD
    Jednom sam samo pustio kevi da mi „skrati krajeve“ pa sam posle ličio na princa Valijanta. 😦
    Može fotke! 😀 😉

    Liked by 1 person

Ostavite odgovor

