Prevari me, samo me ne ostavljaj!

Koliko tužno zvuči ta rečenica. Kao kada isečeš venu i pustiš je da iskrvari. Ma izdržaćeš bol, samo njega da ne izgubiš. On je savršen za tebe, po tebi krojen ali ne voli te jer te vara.

Valjda smo se razumeli do sada kakvo je moje mišljenje o vezama i da ne moram da ponavljam određene rečenice.

Izvinite momci, ali i devojke, svi znate za onu – ne čini drugima ono što ne bi voleo da tebi čine. Između ostalog, pa nismo vezani pupčanom vrpcom, nismo robovi, ne postoje okovi, sve to iz glave dolazi. O.k je da naletiš na nekog drugog ali ispoštuj sadašnjeg partnera pa mu to i reci. Još smo od krvi, mesa, emocija, misli, puni predrasuda, stavova, kriterijuma…

Razumem sve, ali prevaru ne mogu. Mislim, meni prevara zvuči smešno… Evo pokušaću da razumem razloge prevare u vezi. Mada ono što mi pada na pamet ostavlja jak utisak slabića i pičkice. Izvinjavam se što psujem.

Da li si toliki orangutan pa ti sama prevara zvuči moćno ili si okružen majmunima koji prevaru etiketiraju kao odraz muškosti i snage… svejedno u tom slučaju, i ne zaslužuješ ništa više od prazne zabave sa devojkama koje ne poznaješ, mada te više od ribice ništa i ne zanima. Posle se čude što su agresivni a njihove duše vape za ljubavlju. Ma neee, kul je biti sa što više devojaka. A devojke su mi tek priča za sebe… To glumatanje prejakih riba koje traže seks kao muškarci, koje hvata kriza ako ga nemaju… Molim vas, saberite se. Ne moramo da pratimo baš sve trendove.

Koren svih nazovimo problema – nedostatak ljubavi, to nam je već svima poznato.

Dakle, neko vara jer mu je monotono u vezi i umesto lepo da raskine a ne može jer je u ambivalentnom stanju, on se osveži sa nekog drugog izvora. Čekajte, toliko toga želim da napišem i ko zna kako će ovo da izgleda ali ja svoje tekstove ne prerpravljam preterano. Dobijete sirovu emociju tako da…

Zavisi od veze i od odnosa, a svaka na svoj način ima neka svoja prećutna ili još bolje dogovorena pravila ponašanja. Vidite već kad se upoznajete, šta možete da očekujete jer je čovek toliko šablonsko biće da… ako ste dovoljno zainteresovani, možete shvatiti određene stvari. Dakle, neko odluči da se prilagodi, neko da manipuliše, neko da ne igra igrice, bla, bla, bla… Neko odluči da vara, jer je imao primer kod kuće ili u okruženju. Eh to vaspitanje, pa onda kasnije vlastiti principi. Sad mi je jasnije, kad je neko prosto tako naučio. Ali ono što mi evo sad pada na pamet – osveta zbog svađa, ružnih reči… Sad ću da te prevarim, sad ćeš ti da vidiš… Mislim, čemu takvo tinejdž ponašanje osim ako niste tinejdžer. Isto tako uzvraćanje prevare… Trošenje dragocenog vremena na očajanje. Nemojte upadati u zamke vlastitog uma. On prvi hoće uzbuđenje, teatralnost i tragediju, zabavlja se tako, jača ego. Na kraju svejedno ostaneš sam. U ovom ili onon društvu ali sam. I shvatiš da se boriš protiv sebe. Tvoj prevareni partner će naći način da se izbori sa sobom, mora, a šta ćeš ti kad shvatiš svoju glupost i nepravdu prema sebi, jer si možda imao blago pored sebe? Možda je i ta neka druga osoba sa kojom si prevario i bolja od partnera ali čemu zabijanje noža u srce? Što doprinosite širenju nepoverenja, straha od vezivanja? Ljudi se bre plaše da vole i budu voljeni. Uvek se daju ali sa nekom rezervom i oblakom sumnje. Svet je odlepšao…

 Iskrenost je precenjena i podcenjena i pitanje je šta ona predstavlja.

A što se tiče ljudi koji pristaju na sve samo da ne budu ostavljeni… Potražite stručnu pomoć ili meditirajte. Ne šalim se. Nećete umreti bez njega ili nje. Ona ili on će doći ali kao druga osoba. Možda zvuči uvrnuto, ali vaša ljubav je u vama, neko drugi vas samo malo jače uzdrma i probudi je. I to se desi svaki put kad se zaljubite. Samo nam neko više a neko manje odgovara. Sa nekim osećamo jaču konekciju a sa nekim manju. Verujem u srodne duše i kao što pročitah pa napisah – ne postoji jedna prava osoba, postoji više pravih ljudi. Svi smo pravi, nekad, nekome, budimo fer.

7 thoughts on “Prevari me, samo me ne ostavljaj!

    1. Vidim široko onoliko koliki mi je vidokrug. Naravno, volim i trudim se da ekspandiram. 😉 Mada ne vidim vezu između mog stava i ove priče, jer, ja govorim o vezi između momka i devojke, a ne o braku. O braku sam već pisala.
      A što se tiče robovlasništva, to je izgleda njen izbor. Njen život pa i njen izbor da glumi žrtvu.

      Sviđa mi se

Ostavite odgovor

