30 day blog challenge / Dan 1. – Zašto blogujem?

Zato što me sramota da snimam za jutjub… Šalim se! 😀

Krenula sam 15. juna 2011. uz prethodnu konsultaciju sa mojom omiljenom blogerkom Charolijom koja je bila glavna inspiracija i motivacija.

Inače, pišem dnevnik od svoje jedanaeste godine, tako da već dugo vodim razgovore sa samom sobom. 😀 Dobro je ponekad beležiti svoje misli, u teškim trenucima ti bude lakše, u lepim trenucima ostavljaš uspomenu koja, kada kasnije pročitaš, donese leptiriće i radost. A na kraju, posmatraš promenu svoje svesti. I dalje pišem dnevnik, ali mu se ne vraćam toliko često. Zaljubila sam se u kompjuter i internet i bilo mi je logično da svoje misli prebacim na online svet, što je možda sa jedne strane dobro a sa druge i nije. Sa jedne strane pokazujem svoju ranjivost i slabosti ali i sreću i radosti a sa druge strane upoznajem nove ljude slične meni. Toliko dobrih i talentovanih blogera ima. Već znate da ne čitam novine, ne slušam vesti, radije ću čitati blogove. Ljudi su danas toliko otvoreni ka internetu, društvenim mrežama a već znate da sam narkomanske prirode tako da mene ta manija nije zaobišla, niti se trudim da me zaobiđe.

Nego, u tom periodu kad sam krenula, nisam se osećala baš najbolje, što se i oseća u prvim postovima, i htela sam negde da se izrazim. A na Charoliju sam slučajno naišla, mislim da sam guglala nešto o duvanu i naišla na njen tekst. Oduševila me njena sloboda, njen stav i odlučnost. Javila sam joj se za savet a ona mi je odgovorila kao prijatelj.

Blogujem i dalje zato što volim ovo svoje mesto, kad se osetim inspirisano dam svoje mišljenje a i volim Vas koji dođete da se družimo. Volim da Vas čitam i često mi dajete inspiraciju, što me posebno raduje. Ima sigurno  blogera koje još nisam srela u ovoj našoj wordpress zajednici ali nadam  se da se neće dugo još kriti od mene. 😀

 A Vama hvala, i hvala opet što me čitate i komentarišete i inspirišete i da se družimo još duugoo.  I pozivam Vas još jednom da mi se pridružite u ovom izazovu.   ❤ ❤ ❤

Ostavite odgovor

