30 day blog challenge

Rešila sam da i ja krenem u ovu avanturu, s obzirom na to da volim blog igrice a i ovako nešto mi pomaže da se više posbetim ovom svom domu.

Google mi je jasno stavio do znanja da ne postoji samo jedna grupa tema o kojima se svakodnevno piše, već sam našla gomilu zanimljivih na raznim blogovima pa sam se odlučila za one teme koje su mi najinteresantnije.

A u pitanju su sledeće teme:

Napomena – nema varanja, nema unapred spremljenih postova, pišem svaki dan i objavljujem i zato će mi biti veći izazov i zabava.

Danas je prvi u mesecu, tako da krećem. Mislim, da krenem i ja nekad na vreme. Naravno, pozivam  Vas da mi se pridružite ako želite.

2 thoughts on “30 day blog challenge

Ostavite odgovor

